DewieDribbel schreef:Nou de gevolgen zijn net als op elke plek waar je scheert: zwarte dikkere haren. Dus ook op je arm. Ik smeer na het scheren altijd bodylotion of olie op mijn huid, word het lekker zacht en soepel van
Dit is onzin, hahahah! Vraag me af hoe het kan dat nog zó veel mensen hierin geloven.
Denk nou even logisch na, wat bepaald je uiterlijk inclusief hoe lang/dik je haren zijn? Juist, je DNA. Verander je je DNA als je je scheert. Nee. Dus er veranderd intern niks. Laten we even kijken naar hoe het kan dat mensen dat altijd zeggen:
De meeste mensen beginnen met scheren rond hun puberteit. Sinds mijn puberteit zijn mijn haren(ook die ik niet scheer!) meer en donkerder geworden. Als je je scheert, en er groeit een nieuw haartje aan, zal het verschil ineens groter zijn dan dat dit natuurlijk zou zijn gebeurd. Daarom denken veel mensen dat dit invloed heeft. Verder is een geschoren haartje van boven plat, waardoor het breder uitziet. Een natuurlijk haartje loopt naar een punt toe, waardoor het dunner uitziet. Uiteindelijk heb je helemaal niks aan je haartje (of DNA..) veranderd.
@TS, wees dus niet bang! Als je het lelijk vindt scheer je het gewoon 
Niets aantrekken van mensen die bovenstaand beweren...