Aangezien mensen toch nog vaak opgelicht blijken te worden, helaas..
Puntje een: de foto's zijn google foto's, het valt alleen niet terug te vinden in de advertentie zelf. (Een googlefoto hoeft niet altijd fout te zijn, alleen, meld dat een eigen foto nog gemaakt wordt!)
Puntje twee: de gebruiker is nog maar kort geregistreerd en/of heeft geen enkel bericht geplaatst.
Puntje drie: De vraagprijzen zijn vaak onrealistisch, of er valt wel erg makkelijk af te dingen. (Artikel 1: 50 euro, artikel 2: 50 euro, samen maar 70 inclusief verzenden ervan maken?) Let hier goed op!
Puntje vier: Kan ik het ophalen? ...........
Radiostilte. Spreekt voor zich..

Puntje vijf: Kan ik het ophalen? Ja hoor, maar ik ben erg druk, dus wordt lastig/ mijn adres is Industrieweg 57 Klazienaveen (tip: google map het adres even..)/ik hou niet zo van ophalen..
Na zo vaak gedupeerden hier voorbij te hebben zien komen en nu dus weer rare advertenties ben ik er wel klaar mee.
Hopelijk komt dit topic niet op de mesthoop terecht, maar kunnen hier aanvullende tips gedeeld worden...
Let op! Bespreken van individuele gebruikers/delen van advertenties van bokt/marktplaats/waar dan ook is niet toegestaan! Houd hier rekening mee.
Gulden regel: als iets te mooi is om waar te zijn.. Is dat het meestal ook....