Ik ben sinds vandaag niet meer ongesteld, ik was ongeveer 5 dagen ongesteld en heb vandaag sinds t over was seks gehad en de condoom is gescheurd en hij is mij klaargekomen. Ben ik nu zwanger of wat is de kans en wat kan ik nu het beste doen ? P.s dit is bewerkt bericht want vorige klopte niet.
Test doen? Huisarts? Was de morning after pil geen optie?
nikitabanana
Geplaatst: 24-06-14 18:39
kans is klein als je net ongesteld bent geweest. maar het bericht staat er wel een beetje raar omschreven. en idd morning after pil nemen!
Laatst bijgewerkt door nikitabanana op 24-06-14 18:39, in het totaal 1 keer bewerkt
vuurneon
Geplaatst: 24-06-14 18:39
Meisje, de tips in je vorige topic gelden nog steeds; koop de morning-afterpil nou maar. Kun je nu zelfs nog doen bij de apotheek die dienst draait nu (even bellen kan handig zijn).
Ben gelijk langs geweest bij de apotheek, maar helaas die was net een kwartier dicht. Dus die wordt morgen ochtend gehaald
spotterick
Geplaatst: 24-06-14 18:47
In je cyclus, jaja opgelet bij biologie, krijg je ongeveer een eisprong op dag 14 je zit nu op dag 6 en zaad blijft ongeveer 5 dagen "leven" dus voor de zekerheid morning after pil. En docter voor verdere vragen. verder misschien de pil slikken of een ander anticonceptie middel erbij.