Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
studiemiep schreef:gewoon even voor de zekerheid bij de kruidvat een morningafter pil halen...
een kleine kans is ook een kans...
(slecht advies vind ik het om over 2 weken even te testen, want stel TS is toch zwanger..wat dan..) beter voorkomen door (wellicht onnodig een morning afterpil te halen) dan wellicht later een overtijdsbehandeling te moeten ondergaan...o
liedjuh2 schreef:studiemiep schreef:gewoon even voor de zekerheid bij de kruidvat een morningafter pil halen...
een kleine kans is ook een kans...
(slecht advies vind ik het om over 2 weken even te testen, want stel TS is toch zwanger..wat dan..) beter voorkomen door (wellicht onnodig een morning afterpil te halen) dan wellicht later een overtijdsbehandeling te moeten ondergaan...o
De morning-afterpil moet je toch bij een apotheek halen? Of ben ik nou gek?
nuscaniels schreef:Ookal is de kans zeer klein er bestaat inderdaad de kans dat je zwanger kan zijn, binnen 72 uur moet je de morningafterpil slikken, kost 14,95 bij het kruidvat. Je kan hem dus ook morgen nog halen. Pas na een maand de pil slikken ben je beschermd tegen ongewenste zwangerschap.
vuurneon schreef:nuscaniels schreef:Ookal is de kans zeer klein er bestaat inderdaad de kans dat je zwanger kan zijn, binnen 72 uur moet je de morningafterpil slikken, kost 14,95 bij het kruidvat. Je kan hem dus ook morgen nog halen. Pas na een maand de pil slikken ben je beschermd tegen ongewenste zwangerschap.
Is allang achterhaald
'Als u op de eerste dag van de menstruatie met uw eerste pilstrip begint, bent u vanaf dat moment tegen zwangerschap beschermd.
Let op: Begint u op een andere dag? Dan bent u niet direct beschermd. Gebruik dan de eerste zeven dagen dat u de pil slikt ook nog een condoom als u wilt vrijen.'