Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hielkebro schreef:Ik snap je wel want ik vind het leuk om in beestenboel te kijken en dat lees ik ook allemaal door maar ik heb persoonlijk helemaal niks met honden en katten en er zijn veel topics over honden en katten. dus t is altijd wel zoeken haha
Lumea schreef:Wat mij betreft mag het best. Bokt is al een lange tijd niet meer 100% paardgericht. Je hebt huiskamertopics, LZP, medisch etc. Dit heeft bij lange na niet altijd met paarden te maken. Als dit op Bokt geplaatst mag worden, mag er ook een aparte hoek voor ander soorten dieren vind ik.
LicentioFide schreef:Ohhh! Dit is zo'n perfect idee!
Pluttersput schreef:Lumea schreef:Wat mij betreft mag het best. Bokt is al een lange tijd niet meer 100% paardgericht. Je hebt huiskamertopics, LZP, medisch etc. Dit heeft bij lange na niet altijd met paarden te maken. Als dit op Bokt geplaatst mag worden, mag er ook een aparte hoek voor ander soorten dieren vind ik.
Er is een andere soort plek voor andere dieren, namelijk beestenboel. Het blijft in basis altijd een paardenforum. Voor alle andere dingen die kwijt moet kun je altijd Googlen en naar andere fora...
Pluttersput schreef:Dat denk ik niet. Want bokt is nu al niet meer voornamelijk paard gericht. Wel voor ren groot deel, maar voor een heel groot deel ook niet meer. Google een willekeurig iets, en je komt vrijwel altijd op bokt terecht. Ga je dat nog meer doen door er variatie in beestenboel aan te brengen, dan gaat het snel berg af ben ik bang,