Bokt logt automatisch uit

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Bokt logt automatisch uit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 20:41

Hoi,

als ik op bokt ga via mijn iPhone of iPad word ik automatisch uitgelogd zodra ik naar het beginscherm wil. Om naar het beginscherm te gaan klik ik op het Bokt.nl logo. Ik gebruik Safari.

Zijn er meer mensen met dit probleem?

Bagheera_206

Re: Bokt logt automatisch uit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 21:28

Dat gebeurt bij mij ook regelmatig. := Ik heb het met Google Chrome wat op thuispc, werklaptop, mobiel en iPads draait. Misschien dat er ergens beveiliging in zit dat als je binnen korte tijd op Bokt gaat vanaf ander device dat hij dan uitlogt? Ik had dat voorheen ook niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 22:04

Ik heb geen idee, hij doet het ook wel eens als ik de hele dag nog geen ander apparaat heb aangeraakt.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 22:16

Ik heb het ook met mijn telefoon. -O-

Leen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 12:22

Ik heb het ook, iemand zei me dat het met cookies te maken had. Maar ik ben nog te lui geweest om het zelf uit te vogelen hoe het op te lossen. Ik heb het wel alleen op mijn ipad.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 21:19

Ik heb al wel gegoogled maar kan dan geen concreet antwoord vinden, vind overal klachten over stoute pc's die zelf uitloggen. Maar mijn iMac logt dan weer (gelukkig!) niet uit.

Eileen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 21:22

Ik had hier ook ooit last van, weet alleen niet meer hoe ik dit heb opgelost/ wat dit was :+ heb er nu iig al heel lang geen last meer van. Ik had t ook alleen op mobiel.