Centrale topics?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jorinda

Centrale topics?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-14 19:40

Ik zit me een ongeluk te zoeken naar een centraal topic die er misschien helemaal niet is :+

Is er ook ergens een link/vastgezet topic waar alle centrale topics in verzameld staan?
Of is het misschien een idee om de centrale topics vast te zetten, bovenaan of onderaan?

Het gebeurt namelijk best vaak dat topics gesloten worden met de mededeling dat er een centraal topic voor dat onderwerp is.
Nu ben ik iemand die eerst zoekt of er een centraal topic ergens van is, maar vaak zijn die helemaal weggezakt en niet-vindbaar.
Onhandig in mijn ogen en misschien dat het anders kan, als er nog geen oplossing voor was?

LoveBodin

Re: Centrale topics?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 20:08

Ik snap je punt helemaal TS! Dat heb ik soms ook, dan wijs je mensen erop(of mensen wijzen jou erop) dat er een centraal topic is, maar dat dan helemaal ondergesneeuwd is :)
't Lijkt mij op zich handiger om de centrale topics boven vast te zetten, want daar kijkt iedereen sowieso wel. Onderaan staan vaak de verplaatste topics al geloof ik

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 20:30

Je kunt de lijst van centrale topics vinden in de Regels en Richtlijnen van het betreffende forum. :j

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-14 20:58

Oh super, dankjewel! Dat wist ik niet :)