eventjes voorstellen :)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

NynkeMarit

eventjes voorstellen :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-14 20:24

heii, ik kijk al eventjes mee, maar heb toch maar een account aangemaakt een paar dagen geleden en nu dacht ik, laat ik me eens voorstellen :)

ik ben Marit, mijn 2e naam is Nynke vandaar mijn naam, en ja ik weet het, mijn 2e naam komt voor de eerste, maar ga nu alsjeblieft niet reageren dat ik dan Marit Nynke heet. ookal zijn er veel mensen die dit denken, ik weet heus zelf wel hoe ik heet :p
ik ben 13 geworden vorige maand en zit nu in de eerste klas van het gymnasium.
ik rijd nu zo'n kleine 5 en een half jaar paard, rijd nu nog op de manege maar volgende maand ben ik daar weg i.v.m dat ik het er gewoon niet leuk meer vind en niet in mijn waarde gelaten word. ik heb een verzorgpony; Quattro, hij is een net 5 jarige welsh x arabier en superlief <3 op mijn profielfoto zie je ons samen springen :) (screenshot van filmpje vandaar kwaliteit) ik verzorg hem nu iets meer dan een jaar en het gaat steeds beter na een heleboel ups en downs :')
hiervoor heb ik ook een verzorgpony gehad, polly maar die is verkocht.. nogal op een rottige manier maarja... het moest noe eenmaal zo van haar baasje..

willen jullie meer weten vraag gerust ik bijt niet :P

xx

laraxXxemma

Re: eventjes voorstellen :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 20:25

Heeyheey welkom op bokt!
mijn verzorgpony is ook nogal op een rottige manier verkocht, eigenaresse had niet verteld dat ze al verkocht was..
Leuke profielfoto!

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 21:37

Welkom dan Marit. :D