Hele tijd geleden dat ik foto's op Bokt wilde zetten en nu is Imageshack dus betaald geworden. MAW ik kan daar nu niks meer uploaden.
Nu heb ik een Photobucket account gemaakt net, daar foto's geupload, links in topic gezet: afmetingen te groot. Maar ik zie nergens hoe ik dat kan wijzigen op PB en als ik ze opnieuw upload zie ik ook niet dat ik bepaalde afmetingen kan selecteren (dat kon op IS altijd wel). Dus naar Mijnalbum.nl, maar daar zelfde probleem.
Kijk ik er nu overheen of kun je daadwerkelijk geen afmetingen voorafgaand aan het uploaden selecteren?
Rechtsboven in het uploadveld staat een tandwieltje, daar kun je aangeven hoe groot je afbeeldingen moeten zijn. Eenmaal geupload kun je trouwens de grootte per foto ook nog aanpassen via edit en zelfs kiezen dat ze onder dezelfde naam worden opgeslagen of onder een andere naam. Bij photobucket dus.
ChocooPrins
Geplaatst: 21-05-14 14:04
Ik kijk mee heb hetzelfde probleem. Ik deed dit via Imgr en dit ging prima. Maar nu zijn mijn foto's ook te groot...
Okee hahaha. Laatste vraag. Ik heb mijn topic opgeslagen als kladje, omdat de foto's het steeds niet deden. Maar ik zie tussen mijn berichten nergens kladjes staan.
(Ik ben echt te lang niet fanatiek op Bokt geweest, das duidelijk. )
Uhm staat dat niet bij je instellingen? Anders weet ik het ook niet
moyra
Geplaatst: 21-05-14 14:13
Als je in je instellingen aan de linkerkant concepten aanklikt moet hij daar staan. Je kan echter ook naar itp( neem aan dat je hem daar wilde plaatsen ?) nieuw topic plaatsen > laad klad.