Ik zit hier eigenlijk al wel een tijdje op bokt, maar heb me zelf nooit voorgesteld, of je hebt me nooit voorbij zien komen =)
Mijn naam is Chantal , woon in Nijkerk in Gelderland, ben 20 jaar, en ben al bijna 5 jaar met mijn vriend samen. Ik heb ook huisdieren, zoals een hond, chihuahua x shi tzu, een mannetje van 4 jaar genaamd Bowie! Verder nog 2 ratten en een vogel.
Eigenlijk is dit een paarden site dus zal daar maar wat over vertellen =)
Ik heb vroeger veel paard gereden op een bijgelegen manege, maar omdat het te duur werd vonden mijn ouders dat ik er maar mee moest stoppen. Toen ben ik verzorgpony's gaan zoeken. Heb er 2 gehad die stonden bij elkaar, waren 2 shetlanders, Rocky en Stormy toen, je kon er niet veel mee want ze stonden alleen in een weitje en je kon alleen maar daar wat doen, na een jaar werden ze ineens verkocht en verder nooit meer wat van gehoord, of waar ze naar toe waren gegaan.
Toen maar weer verder gezocht, langs huizen geweest, ben ik weer een shetlander tegen gekomen, dat was een klein bruin shetlandertje, met een echt karakter. Hij heette toen Snoopy, het was een ruin. Daar kon je wel op rijden en kan je alles mee doen. Tot die mensen gingen verhuizen en alles verkocht ging worden moest ik er weer mee stoppen. EN het was ook best wel ver fietsen.
Toen na een paar jaar een rust tijd gehad te hebben had ik een lieve vriend die me ineens een les op de manege had aangeboden en me ging helpen te betalen om weer te kunnen gaan lessen, zodoende ben ik nu weer 2 jaar op een manege in Nijkerkerveen aan het rijden. En had in die tussentijd van die 2 jaar weer een verzorgpaard gevonden. Een tinker dit keer die Indian Joe heet, daar kon je alles mee, het was een spring/buiten/dressuur tinker! Het was een geweldig dier! Maar helaas ging deze na een maand of 2 toch naar een andere manege toe, en ben ik niet mee gegaan, dus deze was ook helaas weer voor mijn neus weggegaan.
Maar nu heb ik een nieuwe verzorgpaard weer! Het is een merrie van 16 bijna 17 jaar oud, en een draver x tuiger kruising, genaamd Belmera. Ik kan daar helaas nog niet op rijden omdat ze net is geopereerd aan haar neus vanwege een cyste in haar neus wat waarschijnlijk haar neusbloedingen veroorzaakte. Maar we gaan rustig aan alles opbouwen!
Nou dit was mijn verhaal, als je wat wilt weten mag altijd =D