haaai ik ben nieuw hier op bokt! weet iemand hoe je fotos moet plaatsen ( in je profiel en op een topic )
Welkom op Bokt. In de Bokt Help: http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Help#Hoe_p ... oto.27s.3F kun je lezen hoe je foto's moet plaatsen. Probeer het hier maar.
Welkom Ik gebruik altijd tinypic.com om foto's te uploaden, dan moet je gewoon de link voor forums kopiëren en hier plakken
en dan de link tussen [img][/img*] plakken, zonder sterretje!edit: en als je je profielfoto wil veranderen, moet je dit topic even doorlezen [WWW] hoe avatar veranderen?
isawessels00 schreef:en dan de link tussen [img][/img*] plakken, zonder sterretje!Als je op tinypic kopieert, staat dat er al bij, extra handig
Iolanthe schreef:isawessels00 schreef:en dan de link tussen [img][/img*] plakken, zonder sterretje!Als je op tinypic kopieert, staat dat er al bij, extra handig jaa maar dan staat het er in hoofdletters, en dan doet hij het bij mij niet
Iolanthe schreef:Huh? Vreemd, bij mij werkt dat wel zo hahah nu wil ik het ook weten! *gaat het nu proberen*