Hallo Ik ben nieuw op bokt en ik wil graag weten hoe alles hier werkt. Hoe je foto's moet plaatsen en andere dingen. Je mag je ook voorstellen als je dat wilt
Welkom!!! Op bokt Ik wil wel uitleggen hoe je foto's er op moet zetten alleen ik kan niet goed uitleggen
Primavera
Geplaatst: 02-05-14 21:58
Welkom op bokt. Neus eens wat rond op het forum, daar vind je de zogenaamde ''stickies''. Daar staat een hoop informatie in over o.a. de dingen die jij wilt weten
Bedankt voor jullie reacties Ik zal daar zeker eens kijken
JPitty
Lid Nieuwsredactie
Geplaatst: 02-05-14 22:02
Hallo en welkom op Bokt!
Een tip die ik ooit als nieuwelinge kreeg en welke ik graag weer doorgeef, is om de help en de regels eens rustig door te lezen. Deze geven je al een heel goed beeld van hoe het hier werkt, en geven je ook al heel veel antwoorden op vragen als "hoe plaats ik een foto?" of "hoe maak ik een avatar?" Je vindt de help en de regels onderaan de pagina, in de blauwe balk. Ze staan daar aan de rechterkant. Heel veel plezier hier en mocht je nog meer uitleg nodig hebben bij dingen dan mag je me altijd vragen!
Een afbeelding moet je eerst uploaden op de site http://www.TinyPic.nl Daarna de link kopiëren (link voor lay outs(zie afbeelding)) En dan tussen zetten(zonder spatie ik heb de spatie ertussen gedaan zodat het duidelijker is)