Hee, sinds dat er in Explorer een of andere lek zit ben ik overgestapt op Chrome. Maar in Chrome heb ik er ontzettend last van dat Bokt steeds verspringt... Bijvoorbeeld in een forum; Stukje links, waar de profielnaam enzo instaat, word zo groot als de halve pagina, en de andere helft staat je bericht in.. Dan krijg je een stukje reclame, en dan staat de rest van de reacties wel zoals het hoort... Ook de homepagina is anders dan dat het moet zijn...
Komt het door mijn versie van Chrome, of doordat Bokt daar nog niet werkt zoals het hoort te werken...?
Bedankt voor het screenshot, dat helpt altijd al een stuk Ik heb chrome er ook even bijgepakt, en ik zie het hier niet, ook denk ik niet dat het een algemeen probleem is want er zijn vrij veel chrome-gebruikers.
Wat me opvalt is dat die banner op de tweede screenshot daar helemaal niet hoort. Daaronder staat dan ook 'browse2save' en dat is een add-on die zelf reclame toevoegt.
Wat je dan het beste kunt doen: - controleren bij de extensies of er iets bij staat wat je niet wilt hebben - bij geinstalleerde programma's controleren of er iets geks bij staat - een malware-scanner draaien (bv malwarebytes)
Heel soms heb ik het zelfde, maar dat gaat met chrome afsluiten en opnieuw opstarten is het bij mij verholpen. Had in het begin wat problemen met de nieuwe versie, maar dat is de laatste tijd ook geheel niet meer voorgekomen. Wellicht dat het aan een oude versie van Chrome kan liggen, of inderdaad een van de opties die Shadow0 aangeeft uitproberen.