Onderschrift nogal van slag

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tigress

Onderschrift nogal van slag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-14 16:45

Ik heb met 1 april een onderschrift gewonnen. Hartstikke leuk natuurlijk, en ik was al blij genoeg dat dit inhield dat mijn gewone onderschrift maar een paar enters naar beneden werd gedaan wegens het vele werk met kleurcodes die ik erin heb zitten :')

Maar nu is dat onderschrift weg en nu heb ik...dit :+ Ik vermoed althans dat het is gekomen met het verwijderde onderschrift van 1 april, aangezien ik er zelf niet aan had gezeten om iets aan te passen.
Ik kan nergens ontdekken waar de fout in de codes zit, dus even checken; moet ik mijn complete tekst weer opnieuw gaan doen? :')

Zo ja, dan zij het zo...zo nee, please tell me what to do voordat ik overbodig werk ga doen :')

Alvast bedankt!

Anoniem

Re: Onderschrift nogal van slag

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 16:47

Misschien je BB codes weer uit en aan zetten?

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 16:48

Raar, ik weet niet wat het ':383s3' in alle code doet, maar als je al die stukjes(dus :383s3) weghaalt, dan zou het weer oké moeten zijn.

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-14 16:49

EvelijnS schreef:
Raar, ik weet niet wat het ':383s3' in alle code doet, maar als je al die stukjes(dus :383s3) weghaalt, dan zou het weer oké moeten zijn.

die opmerking kreeg ik net toevallig ook elders :j We gaan het eens even uitproberen :) Ik ben geen held verder met kleurcodes, dus herkende dat stukje ook niet als zijnde vreemd :')

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 17:02

Je onderschrift doet het weer :)

Ik heb de oude onderschriften teruggezet bij de mensen die nu nog een 1 april onderschrift hadden. Dat is voor 98% goed gegaan behalve bij de mensen die tussen 1 april en vandaag zelf hun onderschrift hebben aangepast maar die daarbij ook de tekst van 1 april hebben laten staan :)

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-14 17:04

BartVB schreef:
Je onderschrift doet het weer :)

Ik heb de oude onderschriften teruggezet bij de mensen die nu nog een 1 april onderschrift hadden. Dat is voor 98% goed gegaan behalve bij de mensen die tussen 1 april en vandaag zelf hun onderschrift hebben aangepast maar die daarbij ook de tekst van 1 april hebben laten staan :)

haha okey! Toppie, dankje voor je hulp :D

2a54z6e45r6r

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 17:07

Hahahaa, snap het al wat een werk dat onderschrift!