Ik ben Kim woon in Harmelen met mijn 2 katten en rij al sinds mijn 6e paard.

Ik ben begonnen op de Manege Morgenstond in Woerden. Daar heb ik heb ik alle fijne kneepjes van het paardrijden geleerd. Vorig jaar ben ik gestopt op de manege. De reden hiervoor is dat ik de manege nu toch echt ontgroeid was.
Op de manege heb ik in het carrousel team, springlessen en dressuurlessen gereden. Met het carrousel team heb ik meegedaan aan 2 nk's.
NK carrousel G poule 2012 (ik ben de 2e van links).

Mijn favoriete manegepaard Bartje B.

Mijn eerste verzorgpaard was Ramoni. Deze merrie stond bij ons op de manege. Hiermee heb ik zoveel geleerd. Jammer genoeg is ze verkocht.
Oude foto van Ramoni en ik uit 2008.

Daarna heb ik nog een korte periode op Vienna gereden een KWPN merrie.

In de tussen tijd heb ik met bezig gehouden met de jonge en "vervelende" paarden op de manege. Op een pony van mijn vriendin Good Luck heb ik springles gereden.
Ik op Good Luck in 2011.

Later ben ik via mijn toenmalige vriend benaderd of ik geen grote (soms iets wat vervelende) fjord wilde rijden. Na lang twijfelen heb ik een afspraak gemaakt en ben ik gaan kijken.
Ik ben er meteen opgestapt en had direct een mega klik met hem en de eigenaresse.
Nando v. Havstad is een fjord van 1.58 en hij is nu 21 jaar. Nando heeft al meerdere eigenaren en verzorgsters gehad. Hij is nu al 5 jaar van zijn huidige eigenaresse.
Nando rij ik nu al 3 jaar 3x per week. We hebben in het verleden ook wat B wedstrijdjes met winst gereden. Ik hoop dit jaar nog 1 wedstrijd te kunnen gaan rijden. Hij is een van de weinige paarden waar ik zo'n fijne klik mee heb gekregen. Echt mijn grote vriend. Ik hoop dat ondanks zijn leeftijd dat ik nog heel lang van hem mag genieten.
Diverse foto's van Nando

Verder rij ik 1x per week op een grote new forest pony Myra. Het is een fijne pony die heel graag voor je wilt werken.
Myra