zeer oude advertenties

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

pipo

zeer oude advertenties

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-14 10:33

Ik kom regelmatig op boktmarkt maar als ik wat zoek dan krijg ik advertenties van een half jaar of zelfs ouder erbij. Is het een idee om een advertentie maximaal een half jaar te laten staan en dan te verwijderen (al dan niet automatisch)
Als voorbeeld ben ik nu op zoek naar stro en hooi, krijg ik een advertentie uit 2012.
Ik geloof niet dat die advertentie nog geldig is. :D

Melisje_92

Re: zeer oude advertenties

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 10:34

er blijven ook heel veel advertenties staan terwijl de spullen al verkocht zijn

eef_doortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 10:34

ik zag het inderdaad ook misschien wel een idee en de tijd mag van mij nog wel wat korter

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-14 10:36

Ja ook zoiets.. Maar dat is op te lossen in mijn beleving met een tijdslimiet aan een advertentie. Is het nog niet weg moet je een nieuwe plaatsen.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 10:43

Ik zocht ook iets op de Markt maar ik kreeg bijna alleen maar oude advertenties die er al meer dan een jaar stonden...dat is gewoon niet handig...

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 10:52

Wellicht komt dat doordat je je oude advertenties ook niet echt makkelijk kunt verwijderen.
Ik heb er ook nog wat advertenties op staan die al verkocht zijn. Ik sluit dan de advertentie, maar hij staat nog steeds in de lijst.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 11:15

FZ -> MZ

Hier zijn al erg veel topics over geopend waar ook al antwoord op is gegeven. De zoekfunctie gebruiken is dan handig.

Hier kun je een eerder antwoord van me hierover lezen; C_arola @ [MZ] Ik mis de EA!
Bart is ermee bezig en het staat hoog op de prioriteitenlijst maar het is niet met 1 druk op de knop te regelen vandaar dat er geen termijn gegeven kan worden.

Aangezien hier antwoord op is gegeven plaats ik hier voor het overzicht een slotje.