Ik kom regelmatig op boktmarkt maar als ik wat zoek dan krijg ik advertenties van een half jaar of zelfs ouder erbij. Is het een idee om een advertentie maximaal een half jaar te laten staan en dan te verwijderen (al dan niet automatisch) Als voorbeeld ben ik nu op zoek naar stro en hooi, krijg ik een advertentie uit 2012. Ik geloof niet dat die advertentie nog geldig is.
Wellicht komt dat doordat je je oude advertenties ook niet echt makkelijk kunt verwijderen. Ik heb er ook nog wat advertenties op staan die al verkocht zijn. Ik sluit dan de advertentie, maar hij staat nog steeds in de lijst.
Hier zijn al erg veel topics over geopend waar ook al antwoord op is gegeven. De zoekfunctie gebruiken is dan handig.
Hier kun je een eerder antwoord van me hierover lezen; C_arola @ [MZ] Ik mis de EA! Bart is ermee bezig en het staat hoog op de prioriteitenlijst maar het is niet met 1 druk op de knop te regelen vandaar dat er geen termijn gegeven kan worden.
Aangezien hier antwoord op is gegeven plaats ik hier voor het overzicht een slotje.