Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Romyv schreef:Ik weet niet in hoeverre deze behoefte gedeeld wordt met andere boktgebruikers: ik leer steeds meer hoe veel voordeel ik haal uit bv core-oefeningen met paardrijden. Als ik vroeger had geweten hoe belangrijk dit was, was ik er veel eerder mee begonennEr is nog zo weinig intergratie-informatie beschikbaar, alles wat we kunnen delen is een verrijking denk ik!
Daarbij zie je ook hoeveel vragen er worden gesteld in die sporttopics. Er zitten veel meiden die echt verstand hebben van zaken, ook van eten en sportvoeding, iedereen motiveert elkaar ed. Misschien kunnen dit soor tdingen ook mee genomen worden?
lrtj_ schreef:NikkiEnJij schreef:Goed idee, misschien helpt dat ook om mezelf te motiveren om te gaan sporten.
Zullen we allemaal gaan temmen
Vast maar elkaar motiveren helpt altijd beteren wie weet ratel je daar sport maatjes in de buurt op
fleurtjeuh schreef:Ik vind het een super goed idee!
Wil graag ook wat meer sporten, maar kan de motivatie niet echt vinden, en hardlopen vind ik geen bal aan..
Blanket schreef:Klinkt als een goed initiatief! Topics als voeding t.b.v. workouts lijken mij daar ook prima op zijn plaats. Wat kan je nou het beste eten en wat juist niet na een sportsessie, dieettopics, leuke uitdagingen, het krijgen en geven van motivatie en tips. Ideaal!