Ik mis een forum onderdeel; overige sporten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Romyv

Ik mis een forum onderdeel; overige sporten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-14 13:46

Hi all,

EEn hele hoop mensen hier op bokt zijn naast de paardensport ook nog actief in andere sporten. Denk aan hardlopen, yoga, bootcamp, dansen ed. Ik geloof erin dat "in shape" zijn goed is voor zowel jezelf als voor je paard; een goede balans verbeterd je zit waardoor je je paard bijvoorbeeld minder in de weg zit en uithoudingsvermogen zorgt ervoor dat je het langer vol kan houden.

Er zijn heel veel losse topics over andere sporten die overal en nergens verspreid staan. Fietsen staat bij LZP, Hardlopen bij de HK, fitness ed bij MW. Is het geen idee om een onderdeel op het forum te plaatsen waarbij alle overige sporten verzameld kunnen worden?

Mizora

Re: Ik mis een forum onderdeel; overige sporten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 14:12

Ik vind het op zich een goed plan, want het geeft ook extra input wat er aan mogelijkheden zijn en wat bij de paardenmensen populair is (c.q. goed matched met paardrijden).

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 14:16

Dit miste ik al langer maar ik dacht dat ik de enige was, ik vind het een goed idee, *oppert zich alvast als modje*

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-14 14:17

Ik weet niet in hoeverre deze behoefte gedeeld wordt met andere boktgebruikers: ik leer steeds meer hoe veel voordeel ik haal uit bv core-oefeningen met paardrijden. Als ik vroeger had geweten hoe belangrijk dit was, was ik er veel eerder mee begonenn :+ Er is nog zo weinig intergratie-informatie beschikbaar, alles wat we kunnen delen is een verrijking denk ik!

Daarbij zie je ook hoeveel vragen er worden gesteld in die sporttopics. Er zitten veel meiden die echt verstand hebben van zaken, ook van eten en sportvoeding, iedereen motiveert elkaar ed. Misschien kunnen dit soor tdingen ook mee genomen worden?

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-14 14:18

lrtj_ schreef:
*oppert zich alvast als modje*

+:)+

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 14:19

Leuk idee! Ik dacht dat de meeste sporten wel bij MW zouden staan, maar blijkbaar is dat niet het geval. Nu kom je redelijk toevallig in een sporttopic terecht, als er een apart deel zou zijn, kun je makkelijker zoeken :)

Net zoals het UK gedeelte dan? Dus een subforum waar dan de topics in staan over yoga, lopen, ...
Laatst bijgewerkt door Iolanthe op 25-04-14 14:19, in het totaal 1 keer bewerkt

sunnybellami

Goed idee!!
Ik ben zelf best wel sportverslaafd hardlopen, yoga, steps, paardrijden, cardio noem het maar op:D

Destination

Ik ben voor *\o/*

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 14:20

Romyv schreef:
Ik weet niet in hoeverre deze behoefte gedeeld wordt met andere boktgebruikers: ik leer steeds meer hoe veel voordeel ik haal uit bv core-oefeningen met paardrijden. Als ik vroeger had geweten hoe belangrijk dit was, was ik er veel eerder mee begonenn :+ Er is nog zo weinig intergratie-informatie beschikbaar, alles wat we kunnen delen is een verrijking denk ik!

Daarbij zie je ook hoeveel vragen er worden gesteld in die sporttopics. Er zitten veel meiden die echt verstand hebben van zaken, ook van eten en sportvoeding, iedereen motiveert elkaar ed. Misschien kunnen dit soor tdingen ook mee genomen worden?

Bij LZP zijn veel topics over sport maar dan moet je echt goed zoeken. dus ik denk dat zo een sub forum echt een goed initiatief.
Ik denk dat je dan veel meer terug kan vinden, en dat je dan ook minder snel dubbele vragen krijgt.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 14:21

Ik heb nog een schop onder mijn kont nodig om te gaan sporten, dus daar kan je ook het grote motivatie topic maken zoiets maar dan centraal.

Goldie

Dit vind ik een heel goed idee :) Het staat allemaal zo onlogisch verdeeld :=

Lau

Waar is bartje,

BART!!! WE HEBBEN EEN IDEE!!

Edit, heb hem ge pbt :)

Fink

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 14:25

Goed idee, misschien helpt dat ook om mezelf te motiveren om te gaan sporten :D .
Zullen we allemaal gaan temmen :')

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-14 14:27

Er zijn ook super veel topics over afvallen, ugg dieetsoorten, workout challenges enz. Dat zou daar ook allemaal terecht kunnen!

Misschien leuk om een centraal wedstrijd topic te openen, hoe je daar op moet voorbereiden en waar je rekening mee moet houden. Hoe mensen om gaan met de zenuwen enz.!

Of een centraal motivatie topic met iedere maand een andere uitdaging, net als de facebook uitdagingen van girlz love2run!

Zie het helemaal zitten, ik wil ook wel modje worden daar!! :D (zware sport-aholic hier:+)

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-14 14:28

NikkiEnJij schreef:
Goed idee, misschien helpt dat ook om mezelf te motiveren om te gaan sporten :D .

centraal start2sport topic!! :D MEt allemaal starterstips, ideeen, trainingen en ervaringen! :D

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 14:29

NikkiEnJij schreef:

Vast maar elkaar motiveren helpt altijd beter :) en wie weet ratel je daar sport maatjes in de buurt op :)

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 14:30

Romyv schreef:
.!

Of een centraal motivatie topic met iedere maand een andere uitdaging, net als de facebook uitdagingen van girlz love2run!

Zie het helemaal zitten, ik wil ook wel modje worden daar!! :D (zware sport-aholic hier:+)

Dan zijn we al samen modje *\o/*

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 14:30

lrtj_ schreef:
NikkiEnJij schreef:

Vast maar elkaar motiveren helpt altijd beter :) en wie weet ratel je daar sport maatjes in de buurt op :)

Dat zou inderdaad ook leuk zijn, dan kun je met Bokkers gaan sporten :j

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 14:32

Jaa daarom met zijn alle is altijd leuker als alleen :)

Dan kan je ook bijv een bokkers marathon organiseren of een 3 kamp survival ofz, dat is wel leuk in dat subforum.
Zeker als je het daar vind want als je nu iets met sport zoekt dan moet je half bokt afstruinen.
En hier mee heb je het zo gevonden.
Laatst bijgewerkt door Lau op 25-04-14 14:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-14 14:34

Ik had het laatst in een van de hardlooptopics over om een clinic poserunning te gaan doen met de groep! Super leerzaam, hartstikke leuk om elkaar eens in het echt te zien en ook beter betaalbaar dan alleen dat te moeten financieren :+ Zo kan je natuurlijk meerdere sportevenementen gebruiken om te meeten. Ik loop wedstrijden mee met mensen die ik train, heb al vaker aangeboden dat als iemand het fijn vind dat ik ze help bij de eerste wedstrijd ik met alle liefde dat doe; mits het een beetje in de beurt is. Als er meer mensen zijn die dat leuk vinden, kan je dat centraliseren..

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 14:36

Ik vind het een super goed idee!
Wil graag ook wat meer sporten, maar kan de motivatie niet echt vinden, en hardlopen vind ik geen bal aan..

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 14:37

fleurtjeuh schreef:
Ik vind het een super goed idee!
Wil graag ook wat meer sporten, maar kan de motivatie niet echt vinden, en hardlopen vind ik geen bal aan..

Dat vind ik ook alleen, met andere vind ik het leuker. En zeker als je met die groep bepaalde doelen zet.
En dan een keer in de 2 maanden een soort wedstrijd onderling houdt ofz.

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 14:38

Ik ben ook voor. Goed idee! :j

Blanket

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 14:41

Klinkt als een goed initiatief! Topics als voeding t.b.v. workouts lijken mij daar ook prima op zijn plaats. Wat kan je nou het beste eten en wat juist niet na een sportsessie, dieettopics, leuke uitdagingen, het krijgen en geven van motivatie en tips. Ideaal! :D

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 14:43

Blanket schreef:
Klinkt als een goed initiatief! Topics als voeding t.b.v. workouts lijken mij daar ook prima op zijn plaats. Wat kan je nou het beste eten en wat juist niet na een sportsessie, dieettopics, leuke uitdagingen, het krijgen en geven van motivatie en tips. Ideaal! :D

Zeker, dan hoef je niet zo te zoeken en dan heb je het zo gevonden :)