Andere foto's door bokt.nl/verkleinen uploaden.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Giolli
Zeg maar Ber!

Andere foto's door bokt.nl/verkleinen uploaden.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-14 22:54

Ik zie het steeds vaker gebeuren. :+
Maar nu staat in mijn eigen topic:

[RT-HAW] Fee (Vitens x Sirius) een half jaar onder het zadel.

Ook veel foto's die er niet horen. Dit komt door bokt.nl/verkleinen, en stiekem weet ik wel dat ik ze daarna nog moet uploaden op een andere website, maar ik ben daar te lui voor en het is zo lekker makkelijk om gewoon rechter muisknop - URL kopieëren :')

Nu is mijn vraag: Hoe kan het dat foto's ineens veranderen?
En natuurlijk aan de mods: Mogen deze foto's verwijderd worden? Nu staat er ineens een fjord in mijn topic. _O-

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 23:02

Er wordt niet voor niets aangegeven dat je je foto's zelf moet opslaan en opnieuw moet uploaden. De reden dat dat moet, is omdat foto's op een gegeven moment verwijderd worden en de links naar foto's weer opnieuw worden gebruikt, om de simpele reden dat het ruimte kost als jij een foto uploadt op de Boktserver. De server heeft geen onbeperkte ruimte, op een gegeven moment raakt het vol en dan moet er opgeruimd worden. :) Gewoon je foto's even uploaden en opslaan dus, en anders zelf verkleinen via een fotobewerkingsprogramma.

Voor het verwijderen van de foto's kun je een TeM op het topic zetten, dan beslissen de mods van het betreffende forum of ze verwijderd worden.

Giolli
Zeg maar Ber!

Re: Andere foto's door bokt.nl/verkleinen uploaden.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-14 23:03

Bedankt!