Ik ben Ninthe en nu bijna 23 jaar oud. Ik heb vroeger altijd paardgereden en ook een eigen pony en paard gehad. Wat dressuurwedstrijden mee gereden (voornamelijk voor de fun). Toen ik bijna klaar was met de havo (2008) is mijn pony verkocht en sindsdien heb ik eigenlijk niet meer gereden. Heel af en toe eens op manegepaarden, maar nooit meer iedere week ofzo.
Ik heb wel nog een aantal jaren als vrijwilligster op een manege voor gehandicapten gewerkt en dat vond ik ontzettend leuk! Gek genoeg miste ik ook het zelf rijden helemaal niet, ik vond het al geweldig om weer te kunnen poetsen, knuffelen en om de kinderen en volwassenen te kunnen begeleiden tijdens het paardrijden. En af en toe heb ik ook nog wel gereden, als een soort bedankje voor mijn wekelijkse hulp enzo

Ik droom wel nog steeds van het weer hebben van een eigen paard, aan de andere kant vond ik het soms ook heel intensief en druk met mijn pony, school, andere sporten, afspreken met vriendinnen. Ik ben dus ook wat 'huiverig' voor de drukte die ik me met een eigen paard weer op de hals zou halen. Bovendien kan mijn vriend helemaal niet paardrijden, dus misschien is een eigen paard wel wat te hoog gegrepen. Maar toch, die droom van een boerderijtje met een paard enzo... haha!
Maar voor nu eerst maar eens een tweede opleiding volgen van twee jaar en daarna zoeken naar een echte baan. En wie weet kan ik daarna wel weer op zoek naar een leuke manege voor nieuw vrijwilligerswerk en misschien zelf ook wel gaan paardrijden weer? Dat zou wel heel gaaf zijn

Groetjes!