De Bokt Markt is net even onbereikbaar geweest in verband met wat onderhoud aan de database-server. Dit onderhoud zorgt er als het goed is voor dat we geen last meer hebben van problemen als: [FZ] Algemene fout
Ook is er het een en ander veranderd aan de zoekfunctie. Dit heeft als bijkomend gevolg dat ook problemen als dit:
Weet je nog wat je precies probeerde te doen? Bij mij lijkt uitgebreid zoeken gewoon te werken? Ook als ik zoek op een specifiek woord van een specifieke gebruiker in een specifiek forum?
Gem
Geplaatst: 16-04-14 11:06
Ik tikte een zoekwoord, selecteerde het forum waar ik wilde zoeken, dan naar beneden en selecteer "de titels van de onderwerpen" óf "het eerste bericht van ieder onderwerp" en dan een vinkje bij "onderwerpen".
Het lijkt erop dat dat laatste vinkje niet goed werkt, want het vinkje bij "berichten" geeft wel hits.
edit: vinkje bij onderwerpen geeft:
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/sites/www.bokt.nl/forums/includes/functions.php:4302) in /var/www/sites/www.bokt.nl/forums/includes/functions.php on line 3281 [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/search/fulltext_sphinx.php on line 348: Undefined index: topic_id