Hoihoi, Ik ben Joelle, 24 jaar, woon in het mooie Drenthe. Al sinds ik een jaar of 4 ben geobsedeerd door paarden, maar nooit verder dan een manegeles 1 x per week gekomen. Afgelopen jaar heb ik na een pauze van 5 jaar (2 mooie prachtige dochters gekregen) de draad weer opgepakt met rijden. En nu komt dan eindelijk mijn droom uit, ik krijg een eigen paardje. Een merrie-tje, die al behoorlijk op leeftijd is, maar ik heb er heel veel zin in om haar een geweldige paar laatste jaren te geven. Vind het wel super spannend, want verder dan een verzorgpaard ben ik nog nooit gekomen, maar ik ga vast heeeel veeeel leren hier op het forum!
welkom op bokt! wat leuk dat je een eigen paard krijgt zeg! hier kan je erg veel van leren! lees je van te voren wel goed in, zo ben je op dingen voorbereid
Dankjulliewel! Het is een 28 jarige gelderse Merrie. Behoorlijk op leeftijd dus mag haar prachtige laatste jaren geven. Ik ben ervan overtuigd dat ik hier heel veel ga leren!
Mijn pony was ook 28 toen ik haar kocht.Ze leeft nog steeds is nu 31 en heb geen moment spijt gehad dat ik een oud paard kocht.Ze is nog goed gezond.Rijden nog 2 keer per week een uur op haar.Wel beetje bejaarden tempo natuurlijk.Ik wens je net zoveel plezier toe als ik met mijn oude dame heb.Hoe ben je aan haar gekomen?Onze britta ging op de manege met pensioen.
En Britta31. Ik kwam een advertentie tegen op marktplaats. Was eigenlijk niet opzoek, maar was in eerste opslag verliefd op de foto's en het verhaal. Toen na heel veel heen en weer gemaild, paar keer afgesproken en volgende week zondag komt ze eindelijk!
Wat super leuk joh, dat je een eigen paardje krijgt! En wat een mooie leeftijd heeft ze nu al bereikt. Ik hoop dat ze nog jaren ouder mag worden! Heel veel plezier met haar alvast, ga je ook foto's plaatsen als je haar eenmaal hebt? Ik ben erg benieuwd hoe ze eruit ziet!
Hartstikke bedankt Ninthe23! Ja ik ga zeker foto's plaatsen. Mijn vriend studeert fotografie dus heb hem al 'geboekt'. Hij is stiekem een beetje bang voor paardjes, maar dit is het moment om zijn angsten te overwinnen hihi