Ik sta ineens ingelogd als bokker XoNo op de voorpagina. Zodra ik op forums klik ben ik weer mezelf, maar als ik op het bokt logo klik, om naar de voorpagina te gaan, ben ik weer XoNo. Zover ik nu weet is het alleen op de voorpagina. Als ik op de inbox klik ben ik ook weer mezelf.
Zou iemand mij van deze identiteitscrisis kunnen afhelpen?
Alvast bedankt!
Anoniem
Geplaatst: 29-03-14 17:08
Oeh, misschien is dit de 1 aprilgrap die nu -per ongeluk- in werking is gesteld!
Sterkte met je identiteitscrisis Meteen ff gecheckt of ik mezelf nog ben, het enige verschil is bij mij dat op de homepage mijn boktnaam helemaal rechts boven in de hoek staat en op de forums een klein stukje naar onder
Staan niet echt tips in dat topic, was weer spontaan opgelost bij diegene. Las daar dat het ook op de markt zo was en dat is bij mij ook het geval.
Krijg zo nu en dan bij het openen van bokt wel een melding in een rood/roze box met: Notice: a session had already been started gevolgd door nog wat tekst. Maar deze melding kreeg ik soms ook al als ik door de dag heen bokt openende en toen steeds gewoon mezelf was.
Heb je onlangs je Boktnaam veranderd? Bij mij stond op de Voorpagina ook eerst nog een heel eind mijn oude naam, en dat is dan later inderdaad vanzelf opgelost geraakt
xMyrth
Geplaatst: 29-03-14 22:38
Iolanthe schreef:
Heb je onlangs je Boktnaam veranderd? Bij mij stond op de Voorpagina ook eerst nog een heel eind mijn oude naam, en dat is dan later inderdaad vanzelf opgelost geraakt
Je kunt je naam toch niet veranderen?
LiVetime
Geplaatst: 29-03-14 22:39
xMyrth schreef:
Iolanthe schreef:
Je kunt je naam toch niet veranderen?
Jawel hoor Dit kun je één keer veranderen en daarna niet meer.
_Fleurtjuhh_
Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-14 22:51
Heb ooit mijn boktnaam veranderd, maar dat is al wat jaren geleden en dat was ook geen XoNo. Dan zou ik de topic titel ook wel anders genoemd hebben. Aan de avatar te zien is het een westernruiter, verder weet ik niks van XoNo
Is een zeldzaam (en daardoor lastig op te sporen/op te lossen) bugje dit :/ Ik heb het symptoom iig verholpen, ik hoop dat ik volgende week een gaatje heb om op zoek te gaan naar een meer permanente oplossing.
Bug heeft overigens geen gevolgen voor het forum- en wikideel van de site.
Daphne__
Geplaatst: 30-03-14 03:25
Ik heb het momenteel ook, maar dan met mijn zus. Ik ben ingelogd als Daphne__, maar als ik naar de voorpagina ga, dan staat de naam van mijn zus er...
Dat is een ander probleem met het inloggen. Soms blijft een oude sessie hangen op het voorpagina deel. Zou zichzelf op moeten lossen, maar is inderdaad iets dat netter moet worden geregeld.
Daphne__
Geplaatst: 01-04-14 02:43
Dat zou idd wel fijn zijn. Maar ik betwijfel het wel een beetje, aangezien het soms een lange tijd weg is en dan weer terug. Het gebeurd niet alleen als ik ingelogd ben, maar ook als mijn zus ingelogd is, dan staat op de voorpagina Daphne__. En het is al meerdere keren voorgekomen dat mijn zus en ik een OW kregen omdat we per ongeluk een berichtje plaatste onder de verkeerde naam, wat wel snel gebeurd als er staat dat je ingelogd bent, terwijl dat blijkbaar niet zo is.....