reclame met geluid

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Punz

reclame met geluid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-14 17:57

Net op de voorpagina toch weer een reclame met geluid ( Vanish)
De link volgend kom ik hier uit:http://www.vanish.nl/tipexchange

Begrijp dat reclame met geluid niet de bedoeling is, dus ik meld het maar even.

Edit: sterker nog: het is een compleet filmpje wat gaat draaien op het moment dat je per ongeluk met de cursor over het vlak gaat. Uitermate irritant!

BartVB
Eigenaar

Re: reclame met geluid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 18:16

Dank!
Banners met video + geluid zijn toegestaan maar alleen als je een tijd op de banner moet blijven staan of op de banner moet klikken voor je geluid krijgt. Dat lijkt hier niet het geval te zijn.

Ik heb de banner geblokkeerd, kan helaas nog wel even duren voor de banner ook echt niet meer verschijnt op Bokt.nl Dank voor het melden!

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 09:55

Ik wil er niet een nieuw topic voor maken maar ik kreeg mobiel (chrome) deze banner:
http://i58.tinypic.com/6xvk9i.jpg
Lijkt mij niet een geheel geschikte advertentie?

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-14 22:13

:D
Tenzij bokt zonder dat ik het wist exclusief voor 18+ is geworden.... lijkt het me inderdaad wat minder geschikt.
Hoop dat er hier nog een mod meekijkt, zodat er misschien iets aan gedaan kan worden.

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 22:18

Inmiddels zie ik ze in diverse varianten verschijnen. :+

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 11:21

Dank voor het melden! Heb de banners gevonden en geblokkeerd. Is inderdaad niet het soort advertentie dat we op Bokt willen. Ik ga uitzoeken waar ze vandaan komen en hoe we dit in de toekomst voorkomen. Overigens kunnen we helaas niet alles 100% voorkomen. Veel banners worden volautomatisch geplaatst, daar zitten redelijk wat controles op maar er schiet wel eens wat tussendoor dat er niet tussen hoort te staan.

Nogmaals dank voor de melding iig!

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 13:18

Snap dat je niet alles kan tegenhouden, vandaar m'n berichtje hier! Weet dat je er altijd wel wat mee/ tegen doet. :)

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 13:44

Ik krijg nu op de voorpagina en bij elk topic dat ik open een trailer van de film Noah te horen (zonder dat ik met mijn muis over die banner ga). Als ik dan op de banner van Noah klik op het 'geluid uit' knopje, dan speelt het geluid gewoon door.

Traiectum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 19:07

Spirit schreef:
Ik krijg nu op de voorpagina en bij elk topic dat ik open een trailer van de film Noah te horen (zonder dat ik met mijn muis over die banner ga). Als ik dan op de banner van Noah klik op het 'geluid uit' knopje, dan speelt het geluid gewoon door.

Ik ook, bloedirritant. Ik schrik me elke keer een ongeluk _-:( en echt bij íeder onderwerp.

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 19:13

Ik heb heel vaak als je per ongeluk met je muis over zo'n advertentie gaat dat het geluid ook aan springt of gewoon een super irritant geluidje van een 1 of andere teddie beer. Ik erger mij de laatste tijd er ook flink aan

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 06:51

De Noah banner heb ik gevonden en ik moet daar expliciet op 'Play' klikken voor de trailer begint te spelen. Tijdens het spelen doet het mute knopje ook gewoon wat hij moet doen?

Misschien heb je een heel oude (of defecte) versie van Flash, Spirit?

@Naaoommii; Dat zou niet moeten gebeuren :n Weet je nog waar die banners van waren?

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-14 10:08

BartVB ofwel BartVerwijderdBanners"... a.k.a Bart-the Big Banner Blocker :D

(sorry...zaterdagochtend meligheid...)

In ieder geval: Onze dank is groot :j

xHaithi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 10:20

De Noahbanner begint ook bij mij automatisch te spelen zonder dat ik waar dan ook op moet klikken. Ik wist namelijk niet waar het geluid vandaan kwam toen ik op bokt rondkeek en ik opeens gepraat hoorde (ik heb dit op bokt normaal nooit). Ik heb mijn flash 2 dagen terug nog geupdate en werk met een up to date versie van Firefox.

Gisteravond heb ik het Noahgedoe niet meer gehad. Misschien dat hij nu wel doet wat hij moet doen.

Traiectum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 18:34

BartVB schreef:
De Noah banner heb ik gevonden en ik moet daar expliciet op 'Play' klikken voor de trailer begint te spelen. Tijdens het spelen doet het mute knopje ook gewoon wat hij moet doen?

Misschien heb je een heel oude (of defecte) versie van Flash, Spirit?

Ik heb hetzelfde probleem (tenminste, gisteravond, ik heb 'm vandaag nog niet gehoord/gezien), en ik heb het alleen bij de Noah banner. Bij andere banners begint het geluid inderdaad pas als ik op play klik. Lijkt me dus echt aan de banner te liggen, niet aan Flash.

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 19:25

@BartVB Als ik met mijn muis er over ging en dat teddy geluidje kwam van Farm Vile als het goed was. Ik heb deze reclame regelmatig ik zal het even in de gaten houden :)

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 08:47

Als jullie toch nog automatisch geluid krijgen met die Noah banner dan hoor ik het graag :j

Zelfde met de farmville achtige banner. Er draait geen banner van Farmville zelf (voor zover ik kon zien) maar heb in het verleden inderdaad wel vergelijkbare sites/spellen voorbij zien komen.

Rex_Rolfo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 08:51

Firefox met NoScript: géén banners :D

Rintah

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 12:45

Ik had zojuist ook een advertentie met geluid, van missetam.nl, youtubefilmpje op de hoofdpagina. Heb niks aangeklikt en ben er ook niet met muis over gegaan.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 16:41

Heb hem gevonden, dat is zo te zien een standaard Youtube advertentie waar je in principe 4 seconde met je muis op moet blijven staan. Maar had net ook 1x dat ik de advertentie aanraakte, met de muis wegging en het aftellen bleef doorlopen. Kreeg dat na die keer niet meer voor elkaar maar het lijkt heel af en toe mis te gaan.

Ik ga het probleem doorspelen iig! Welke browser gebruik je? Kan je o.a. hier zien:

http://www.supportdetails.com/

Browser + versie van je browser. Merci!

Rintah

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 19:46

Firefox in ieder geval, volgens mij de nieuwste versie maar dat zal ik nog nakijken

MissYvette4u

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 17:12

Ik weet niet of het aan mijn laptop ligt maarre op de home pagina tussen het woordje home en de laatste berichten staan 2 vierkante banners dóór de tekst van laatste berichten door _-:( en ik heb op diezelfde plek ook last van reclames met geluid. Weet alleen even niet waar die van was.
De nu 2 vierkante irritante banners zijn van Slotomania en Disney infinity.

Op het moment dat ik dit typ begint een reclame ineens geluid te geven :oo van dettol (heb bokt nu 2x open staan)

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 19:30

Als er op die plaats twee banners staan dan heb je software (of, specifieker, malware) op je computer staan die banners invoegt op websites. Kijk eens bij de extensies van je browser of draai iets als Malwarebytes.

Hannemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 19:03

Ik weet niet of deze ook in dit rijtje thuishoort, maar ik kreeg deze banner net levensgroot op m'n scherm.
Toen ik 'm wilde printscreenen versprong ie net naar een kleinere versie:

Afbeelding

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 15:48

Dat is een bannerformaat dat af en toe wordt getoond aan mensen die niet ingelogd zijn, maar jij was op dat moment zo te zien wel ingelogd. Vreemd :j
Ga ik uitzoeken, dank voor de melding!

Natasja__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 14:25

Rintah schreef:
Ik had zojuist ook een advertentie met geluid, van missetam.nl, youtubefilmpje op de hoofdpagina. Heb niks aangeklikt en ben er ook niet met muis over gegaan.

Hier ook. En een paar dagen geleden ook een reclame met een youtube filmpje van ik dacht google chroome.

( > Safari Versie 6.1.2 )