Halo, ik ben Annemiek(17) en ik ben nieuw hier. Ik ben wanhopig opzoek naar mijn grote vriend Rentmeester(v. Hofmeester), roepnaam Rex! Ik zoek hem al 3 jaar en nu ook maar via deze site. Hij is verkocht aan een handelaar in Bennekom(in de buurt van Utrecht op het randje van de Veluwe) en daarna waarschijnlijk doorverkocht. Hij is bruin met zwarte manen en benen met één wit voetje(rechts voor). Ook heeft hij een aftekening op zijn hoofd(als je fantasie hebt lijkt het kolletje een beetje op Afrika). Hij is een Tuiger/Hackney ruin van nu ongeveer 15 jaar. Ik mis hem héél erg! De rede dat ik nu op deze site begin met zoeken is omdat iemand mij verteld heeft dat hij naar de slager is gebracht en niet is doorverkocht door de handelaar. Ik ben hier zo ongelofelijk kapot van! Maar er gaat ook een verhaal dat hij wél is doorverkocht dus ik blijf hoop houden! Zou iedereen die ook maar IETS denkt te weten mij een berichtje willen sturen?! Slecht nieuws wil ik ook horen! Dan weet ik tenminste wat er écht is gebeurd! Ik kan hier niet meer tegen! Ik kan niet tegen deze twijfel gemixt met hoop en heel veel pijn!
Dus alsjeblieft, als je ook maar iets weet, laat het me weten!
(Ik heb foto's maar weet niet precies hoe ik die moet toevoegen, als iemand mij zou willen helpen dan voeg ik ze erbij)
Laatst bijgewerkt door nieniet op 24-03-14 21:07, in het totaal 1 keer bewerkt
Nymbous
Geplaatst: 24-03-14 21:02
.
Laatst bijgewerkt door Nymbous op 07-07-24 16:27, in het totaal 1 keer bewerkt
Ja ik heb op fb, twitter, marktplaats en nog veel meer geprobeerd! Nooit krijg ik antwoord! Maar wat is getemd?
Urielle
Geplaatst: 24-03-14 21:05
Je topic zal vanzelf wel goed geplaatst worden.
Foto's kun je plaatsen door ze eerst te uploaden ergens op internet, dan de link naar de foto hier plaatsen met [ img ] hierkomtdelink [ / img ] en dat zonder spaties.
Ik hoop dat je het gezochte paard snel in goede gezondheid vindt.
Laatst bijgewerkt door Nymbous op 07-07-24 16:28, in het totaal 1 keer bewerkt
laughterline
Geplaatst: 24-03-14 21:06
ik kan je helaas niet helpen met het paard, maar op http://www.tinypic.com kan je erg makkelijk foto's toevoegen in het juiste formaat Dan een linkje kopieren.
kelseyc
Geplaatst: 24-03-14 21:09
Succes met zoeken! Je kunt foto's uploaden via tinypic.com en dan daar op de url van forumberichten of iets dergelijks kopiëren, tussen [img]......[/img] zetten. Succes verder, misschien als ik je paard zie dat ik hem herken, kom namelijk op vele stallen en ken zo veel handelaren
Ze heeft wel een hoofdje waarvan ik DENK dat ik er eerder heb gezien, ik zal morgen even met deze foto naar de handelaar gaan, waar ik DACHT dat ie heeft gestaan.
nieniet
Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-14 21:14
Ik krijg het niet voor elkaar. Hij geeft een foutmelding
kelseyc
Geplaatst: 24-03-14 21:15
Heeft ze opmerkelijke streken, dingen die ze niet leuk vind? Bijzonderheden (Allergieën, stipjes , wat ze niet lust etc.)
nieniet
Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-14 21:15
kelseyclover schreef:
Ze heeft wel een hoofdje waarvan ik DENK dat ik er eerder heb gezien, ik zal morgen even met deze foto naar de handelaar gaan, waar ik DACHT dat ie heeft gestaan.
Het is een ruin. Ik weet niet of je dat gelezen hebt hihi omdat de 'Ze' zegt
laughterline
Geplaatst: 24-03-14 21:16
nieniet
Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-14 21:17
Rex is een echte man! Hij slooft zich uit en tijdens het rijden moet je erg je best doen om hem de baas te zijn. Hij is niet gemeen! Hij weet alleen hoe sterk ie is en maakt daar gebruik van. Hij is een heethoofd