Hoi

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

warwick

Hoi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-14 20:22

Ik sta al een tijdje geregistreerd en lees over het algemeen alleen mee, maar ik zal me toch even voorstellen :j.

Ik ben Jamie en ben 20 jaar. Ik rij sinds ik negen ben paard( als het aan mij had gelegen al veel eerder). Ik heb een tijdje van het western rijden mogen proeven, maar helaas was er geen stal in de buurt nadat ik verhuisd ben en ben ik een tijdje gestopt met rijden. Toch begon het weer te kriebelen en ben ik weer begonnen. Al snel werd me gevraagd om een tinker op stal te verzorgen. Het klikte meteen en ik verzorg hem nu ongeveer anderhalf jaar. Samen hebben we veel geleerd. Zo hebben we samen de lol in het springen gevonden. Hij had nog nooit gesprongen en ik was bang nadat ik de allereerste keer ben gevallen. Ook trekken we er gezellig op uit, want je staat zo in het bos.

Hmmm tja en verder. Ik studeer verpleegkunde en hoop volgend jaar af te studeren :o . Ik heb thuis nog twee katten lopen. Van die heerlijke bolletjes.
Tja ik denk dat dit wel een in grote lijnen beschrijft wie ik ben. Ik kan nog wel meer vertellen, maar dat wil ik jullie niet aan doen ;)

Jozefin

Re: Hoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 20:31

Welkom Jamie! :D Veel plezier of Bokt en succes met je studie :)

warwick

Re: Hoi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-14 20:34

Dankje. Lees al lange tijd met plezier mee en ben al heel wat wijzer geworden, dankzij bokt.