Namen niet klikbaar in Bokt markt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Selina

Namen niet klikbaar in Bokt markt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-14 23:51

Wat ik merk en erg vervelend vind, er worden dan reacties geplaatst bij een advertentie.
Vervolgens wil ik het profiel van diegene bekijken. Alleen kan ik niet op de naam klikken.
Ik moet dan de naam kopiëren en plakken in de ledenlijst. Kan dit niet makkelijker of zie ik iets over het hoofd? :+

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: Namen niet klikbaar in Bokt markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 10:55

Bart heeft het eerder voor elkaar gekregen dat de gebruikersnamen in de reacties meteen aanklikbaar zijn. Het is mij echter ook opgevallen dat ik de namen niet rechtstreeks kan aanklikken maar het moet kopiëren en plakken in een pb.
Wat voor internetprogramma gebruik je? Misschien dat wij dezelfde gebruiken en het daaraan ligt. Zo niet dan zal ik Bart even een pb sturen of er iets mis is gegaan.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-14 11:42

C_arola schreef:
Bart heeft het eerder voor elkaar gekregen dat de gebruikersnamen in de reacties meteen aanklikbaar zijn. Het is mij echter ook opgevallen dat ik de namen niet rechtstreeks kan aanklikken maar het moet kopiëren en plakken in een pb.
Wat voor internetprogramma gebruik je? Misschien dat wij dezelfde gebruiken en het daaraan ligt. Zo niet dan zal ik Bart even een pb sturen of er iets mis is gegaan.

Chrome. Firefox doet hij het ook niet.

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 13:25

Ok, bedankt, ik heb internet explorer en daar doet hij het ook niet op, terwijl het bij collega's wel werkte. Ik zal zo gelijk Bart een pb sturen zodat hij mee kan kijken, ik weet alleen niet hoelang dit kan duren omdat hij het erg druk heeft.

plovesb

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 13:29

Safari zelfde probleem

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 13:30

Bedankt voor je reactie, ik heb Bart net een pb gestuurd.