Zoveelste vraagje over uitgelicht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

poetser

Zoveelste vraagje over uitgelicht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-14 11:33

Ik zit momenteel niet dagelijks op bokt, maar soms kom ik leuke topics tegen die ik zou willen temmen voor uitgelicht. Maar ik laat dat vaak maar zo, omdat ik niet weet of die toevallig in uitgelicht gestaan hebben op de dagen dat ik niet actief ben op bokt. Is er geen mogelijkheid om (eventueel via een mod opmerking in de beginpost) aan te geven dat hij al in uitgelicht gestaan heeft?

Nu moet ik namelijk eerst alle reacties lezen om daar achter te kunnen komen en dan nog staat het er niet altijd bij.

Ladybird
Moderator Algemeen

Re: Zoveelste vraagje over uitgelicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 11:58

Ik vind het sws ook wel een leuk plan om ergens te laten zien welke in uitgelicht gestaan hebben zodat je gewoon even terug kan bladeren zegmaar. subfora ofzo, of ergens een lijstje..

Legoblokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 12:00

Het zou handiger zijn als het bij de OP gewoon zal staan dat die in uitgelicht heeft gestaan. Denk dat veel mensen dat ook een stuk handiger zouden vinden, incl ikzelf.

AlphaDaemon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 12:11

Is Uitgelicht niet ook best actueel? Dus dat een topic vaak pas een paar dagen oud is en dan al bij uitgelicht komt? Want dan zou je even kunnen kijken hoe oud het topic is. En bij twijfel zou ik wel temmen. Beter te veel dan te weinig.

Een lijstje met topics die in uitgelicht hebben gestaan zou ook inderdaad leuk zijn, maar ik zou niet telkens eerst in dat lijstje kijken voordat ik zou temmen. Dus dat lost dit 'probleem' niet op.

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 12:12

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 14:20

Iolanthe schreef:
Misschien moet je het hier eens vragen ;) [FZ] [Uitgelicht] 'uitgelicht'

Hier staan inderdaad al veel antwoorden op je vragen in. Vragen kun je daar ook stellen :j

Wat betreft een lijstje of iets dergelijks van topics die er in gestaan hebben: dit moet ontwikkeld worden en staat wel bij Bart op de todolijst.
Maar hoe hoog op de lijst weet ik niet. Komt er wel aan in ieder geval.