Een jaar lang ITP

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Arrabel

Een jaar lang ITP

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-14 11:23

Waar kan ik dat subforum vinden?
Ik zoek je me rot....

Pluttersput

Re: Een jaar lang ITP

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 11:23

Volgens mij is dat alleen aan het eind/begin van ieder jaar :)

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 11:23

Volgens mij bestaat dat alleen rond de jaarwisseling, en de rest van het jaar niet meer...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 11:24

Volgens mij gaan de topics die daarin stonden dan naar ITP, toch?

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 11:28

Klopt, grofweg in de maanden november tot en met januari is EJL-ITP actief. Daarna wordt het forum opgeheven en de topics die erin staan verplaatst naar ITP.

Arrabel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-14 12:08

Ok, dankjewel voor de antwoorden.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 14:03

Hilli schreef:
Klopt, grofweg in de maanden november tot en met januari is EJL-ITP actief. Daarna wordt het forum opgeheven en de topics die erin staan verplaatst naar ITP.

Correctie, ze worden verplaatst naar RIJ-ITP. :)

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 14:50

Waarom is dat eigenlijk?
Ik vond mijn topic van mijn veulen ineens terug in RIJ-ITP, da's toch gek? Lijkt me dat ITP een algemenere plek is om ze te plaatsen, waar het sneller goed staat. De meeste mensen plaatsen toch gemengde foto's, niet alleen maar rijfoto's.

Arrabel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-14 14:54

Ja dat vind ik eigenlijk ook.
En waarom niet het hele jaar EJL-ITP?
Iedereen kan zijn of haar paardje / pony in een andere maand hebben gekregen, en na een jaar een topic willen openen in EJL-ITP toch?

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 15:31

Maar EJL-ITP is (meen ik) bedoeld om een jaaroverzicht van het afgelopen kalenderjaar te geven. Zo krijg een beeld van wat iedereen in bijvoorbeeld heel 2013 heeft gedaan. Als je pas halverwege dat jaar krijgt kun je toch van de rest van dat halve jaar een leuk topic maken op EJL-ITP? Het ‘jaar’ slaat op het kalenderjaar, niet op hoe lang iemand zijn paard heeft.

Op ITP zijn trouwens ook regelmatig mensen die het hele jaar door overzichten van de afgelopen jaren en ontwikkeling van hun paard geven. Dus toch een soort EJL-ITP, maar dan anders :D

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 16:42

Op het einde van het jaar komen doorgaans de "jaar lang" topics, door het jaar genomen zijn er maar enkelen en dan is er niet genoeg draagkracht voor een apart subforum. In de maanden dat er geen EJL-ITP is past een topic prima op 1 van de andere fotofora (ITP, RIJ-ITP, SPR-ITP, SGW-ITP, AR-ITP, enz., maar net waar de meeste foto's van geplaatst worden).

Doorgaans bestaan de "EJL-ITP" topics voor het merendeel uit rijfoto's. Het merendeel van de topics zou normaal gezien ook thuishoren op RIJ-ITP. Met het opheffen van een subforum kun je alles in 1 keer invoegen in een ander forum. Het is niet te doen om het individueel uit te zoeken voor ieder topic op welke plaats het topic het beste thuishoort. Inderdaad zijn er enkele topics die op een onjuiste plek terecht komen, maar wanneer het naar ITP verplaatst zou worden zouden meer topics op de onjuiste plek terecht komen dan bij verplaatsing naar RIJ-ITP, vandaar dat ook voor RIJ-ITP gekozen is. De lopende topics zijn bij opheffing nog wel doorgenomen en wanneer nodig verplaatst naar ITP.