banner met geluid my little farmies

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Annemiek80

banner met geluid my little farmies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-14 20:55

banner met geluid, deze keer eens niet op de hoofdpagina maar onderaan in het forumgedeelte
leidt naar deze site:
https://mylittlefarmies.upjers.com/nl/?ref=gomlfnl&mk=&mp=bokt.nl&mt=&mm=
en het piept/knort als je er overheen gaat, heel kort, liet mijn cursor er niet meerdere seconden rusten

edit:
nadat ik deze post had gemaakt en naar de hoofdpagina ging stond hij daar dus ook (tja ik had nu eenmaal op de ad geklikt voor de link :') ), en daar piepts/knort hij ook lol

Oscar
Forumcoördinator

Re: banner met geluid my little farmies

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 23:19

Bedankt voor het doorgeven, Annemiek :)
Ik ga Bart hiervan op de hoogte brengen zodat er evt. aktie ondernomen kan worden.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-14 09:40

Ik heb alles doorgezocht maar ik kan geen campagne vinden voor die site? Lukt het je om een screenshot te maken?
Het zou overigens ook nog kunnen dat de banner niet via Bokt binnenkomt maar dat je software (malware) op je computer hebt staan die banners op internet vervangt door iets dat de makers van de malware geld oplevert.

Kijk of er vreemde software geinstalleerd staat op je computer (Configuratiescherm -> Software), doe hetzelfde met extensies voor je browser. Als dat niet helpt kan je b.v. dit proberen:
http://kpn-customer.custhelp.com/app/an ... a_id/14435

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-14 09:42

Die banner krijg ik ook wel eens, en ik weet zeker dat ik geen malware op mijn laptop heb staan :j

Annemiek80

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-14 22:53

ik weet voor 99,9% zeker dat ik geen malware op mijn pc heb :P

wel is dit de 2e add die ik meld waarvan je het niet kunt terugvinden, maar gelukkig heeft jans er ook last van lol

deze heb ik nl ook al eens eerder gemeld, maanden geleden

Kan momenteel geen screenshot maken als ik hem tegenkom want zit nu weer op een andere laptop en hier heb ik hem nog niet gezien