Ik heb sinds eergisteren ruzie met de eigen berichten-functie mobiel (Widows). In eerste instantie alleen met het topic in mijn onderschrift, nu ook met meer topics. Lang verhaal kort gemaakt update hij de eigen berichten niet al te snel. Ik reageer in het topic, druk op eigen berichten en vervolgens staat ie nog ergens onder in de lijst met als laatste reactie die van de persoon voor me. (als ik er op klik zie ik m'n eigen reactie ook niet staan) Dan ga ik naar Bb-itp en zie ik mijn reactie wel en dus bovenaan de lijst van topics staan. Het duurt een minuutje of 45 voordat de eigen berichten geladen zijn. Meer mensen last hiervan?
Kan inderdaad heel goed met Vodafone te maken hebben. Zij denken slim te zijn door het verkeer tussen jouw telefoon en Bokt wat aan te passen en op te slaan. Dat maakt je internetverkeer soms iets sneller maar veroorzaakt ook een hoop problemen. Ik ga kijken of ik hier volgende week even wat op kan puzzelen.
Bij mij is het pas sinds van de week, ik heb op een gegeven moment in het topic in mijn onderschrift 3 keer dezelfde post geplaatst in 5 minuten. Dacht dat het niet door kwam allemaal. Blijkbaar wel.
Top als je er naar wil kijken, Bart.
Maureen95
Geplaatst: 01-03-14 21:43
aah oke. Ja als ik internet helemaal wegklik en dan weer opnieuw open dan is het wel weer ververst
Jep,hier hetzelfde en ook vodafoon. Als ik hem bovenin opnieuw ververs klopt het weer wel,als ik terug ga met de knop eigen berichten dan vernieuwd hij niet. Heeeeel irri.