Uit jullie berichten maak ik op dat jullie tips zoeken over cross rijden. Helaas kan ik jullie die niet geven, op dat vlak weet ik namelijk net zo weinig als jullie...
Wel kan ik jullie een andere tip geven, namelijk om jullie topic hierover op een andere plek te zetten. Jullie hebben hem gepost op www, dit gedeelte is bedoeld om jezelf voor te stellen. Voor tips over de cross, kun je beter hier iets posten: [SGW] SGW en Eventing. Dat is het cross-gedeelte hier. Daar kun je veel info en tips vinden.
Dat je een foutje maakt geeft niets, kan gebeuren. Heb ik ook gedaan in het begin, leer je alleen maar van. Ik heb al moderator gevraagd om dit topic te verplaatsen voor jullie. Hoop dat je snel wat tips kunt vinden!
Hanmar
Geplaatst: 25-02-14 15:38
Zoals JPitty al aangeeft, is WWW niet de geschikte plaats om informatie te zoeken over crossen. Ik raad je aan om eerst eens te gaan lezen op het subforum "SGW en Eventing", waar je vermoedelijk al een hoop informatie kunt vinden. Mocht je dan nog specifieke vragen stellen dan kun je aldaar een topic openen. Kijk ook eens in de Wiki, bijvoorbeeld hier: http://www.bokt.nl/wiki/Cross.
Omdat WWW eigenlijk alleen bedoeld is om je voor te stellen als nieuwe Bokker plaats ik hier een slotje.