Klein filmpje als profielfoto

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Paarddopette

Klein filmpje als profielfoto

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-14 15:17

Oeps, sorry voor weer een vraagje :+

Maar ik zie bij veel bokkers van die leuke kleine filmpjes als profielfoto, iemand enig idee hoe dit moet? :)

Giolli
Zeg maar Ber!

Re: Klein filmpje als profielfoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 16:29

Geen probleem hoor. Nieuw op bokt, vergt veel lef om te vragen. Juist goed!
Je kunt met een programma een GIF afbeelding maken. Als je wat foto's naar mij toe stuurt via PB dan kan ik het voor je doen, als je wilt. :)

Paarddopette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-14 16:40

Giolli schreef:
Geen probleem hoor. Nieuw op bokt, vergt veel lef om te vragen. Juist goed!
Je kunt met een programma een GIF afbeelding maken. Als je wat foto's naar mij toe stuurt via PB dan kan ik het voor je doen, als je wilt. :)

Dat zou super zijn, ik heb net ook met Sony vegas echt beelden in een klein filmpje gemaakt, maar die pakt hij niet als ava, zou jij het ook kunnen met beelden? Maar dan heb ik eigenlijk geen idee hoe ik die zou moeten sturen .. ? :+

Giolli
Zeg maar Ber!

Re: Klein filmpje als profielfoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 16:44

Onder het bericht dat ik in een topic stuur staan knopjes met Profiel en PB. Bij mij klik je PB aan en dan kun je me een prive bericht sturen.
Dan ga je naar de foto die je wilt hebben (moet eerst via internet geupload zijn, dus bvb op Photobucket of Tinypic.) Maar als ze op Facebook staan bvb, kun je de rechtermuisknop op URL kopieren klikken, en dan mij de link via PB sturen.
Dan kom ik er wel uit. :D