bokt kan zo mooi zijn, vast HK topic's waar men elkaar steunt waar men samen lacht en waar men samen huilt. geweldig.
maar de topic waar de discussies soms hoog op lopen zijn een ramp.
en dit is niet eens 1 topic waar het gebeurt maar het valt me steeds vaker op,
en daar krijg je weer een berichtje van een mod. uhhh sorry maar lees het hele topic door of in iedegeval vanaf waar het escaleert.
als je daar geen tijd voor hebt moet je geen mod worden.
echt ik erger me er aan dat het vaak de mensen zijn die zich verdedigen op de vingers getikt worden.
ernstige zaak.
ben net dan ook via de PB even uit gevallen tegen een mod.
het spijt me ten zeerste, maar ik pik het toch niet, dat waneer ik goed onderbouwd mij mening geef,
er iemand zegt weet niet wat ik schokkender vind 23 en al 2 kinderen of 23 en (nog) zo een gedacht gang.
sorry maar wie ben jij om te oordelen over mij leven zonder het helen verhaal te kennen.
als je je eigen dan verdedigt door aan te geven het wel degelijk een zinvolle discusie te vinden, en het nog schokkender voor ze te maken 23, 2 kinderen, gesheiden en finacheel met 2 voeten op de grond
ook het lezen wat je wilt lezen krijg je na je kop gesmeten terwijl ze het zelf even goed doen, en ik toch echt wel zo goed alles probeer te lezen. en net als bij iedereen kun je dan wel eens iets over het hoofd zien.
het is dat er aan een aantal topic's met nog wel een gemoedelijke zweer kan hangen, maar ben dit op bokt wel behoorlijk beu, sterker nog de stoom komt me er ondertussen van uit de oren.
en hoop heel hard dat de modjes hier toch echt iets aan gaan doen.
want het is niet terecht, als je jou mening goed onderbouwt geeft, je aangevallen wordt, en jij vervolgens door een mod op je vingers getikt wordt