bokt en de modjes

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

hanny_jelke

bokt en de modjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-14 20:38

nou nu komt me de stoom toch wel even uit de oren hoor.

bokt kan zo mooi zijn, vast HK topic's waar men elkaar steunt waar men samen lacht en waar men samen huilt. geweldig.

maar de topic waar de discussies soms hoog op lopen zijn een ramp.
en dit is niet eens 1 topic waar het gebeurt maar het valt me steeds vaker op,
en daar krijg je weer een berichtje van een mod. uhhh sorry maar lees het hele topic door of in iedegeval vanaf waar het escaleert.
als je daar geen tijd voor hebt moet je geen mod worden.

echt ik erger me er aan dat het vaak de mensen zijn die zich verdedigen op de vingers getikt worden.
ernstige zaak.

ben net dan ook via de PB even uit gevallen tegen een mod.
het spijt me ten zeerste, maar ik pik het toch niet, dat waneer ik goed onderbouwd mij mening geef,
er iemand zegt weet niet wat ik schokkender vind 23 en al 2 kinderen of 23 en (nog) zo een gedacht gang.

sorry maar wie ben jij om te oordelen over mij leven zonder het helen verhaal te kennen.
als je je eigen dan verdedigt door aan te geven het wel degelijk een zinvolle discusie te vinden, en het nog schokkender voor ze te maken 23, 2 kinderen, gesheiden en finacheel met 2 voeten op de grond :o

ook het lezen wat je wilt lezen krijg je na je kop gesmeten terwijl ze het zelf even goed doen, en ik toch echt wel zo goed alles probeer te lezen. en net als bij iedereen kun je dan wel eens iets over het hoofd zien.

het is dat er aan een aantal topic's met nog wel een gemoedelijke zweer kan hangen, maar ben dit op bokt wel behoorlijk beu, sterker nog de stoom komt me er ondertussen van uit de oren.

en hoop heel hard dat de modjes hier toch echt iets aan gaan doen.
want het is niet terecht, als je jou mening goed onderbouwt geeft, je aangevallen wordt, en jij vervolgens door een mod op je vingers getikt wordt -:(-

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 20:42

Gewoon maar een tip hoor TS, maar misschien moet je dat soort info uit je profiel halen? Als je echt tips etc. zoekt kan ik mij niet voorstellen dat iedere bokker zo reageert.

Daarnaast denk ik niet dat modjes hun mening baseren op 1 post.

Maar als ik jou was zo ik of zulke discussies per pb voeren of minder privé info delen :)

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 20:42

Wat wil je precies met dit topic bereiken?
Waarom zet je deze discussie niet via PB voort met de desbetreffende mod? :+

hanny_jelke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-14 20:44

sorry maar prive info delen?
zowat elke bokkende moeder heeft in haar profiel staan dat ze kids heeft.
en ik zou dat niet mogen omdt ik pas 23 ben. en nee ik ga daar niet het hele verhaal achter in me profiel zetten want dat is te prive.

hanny_jelke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-14 20:44

Sok schreef:
Wat wil je precies met dit topic bereiken?
Waarom zet je deze discussie niet via PB voort met de desbetreffende mod? :+

omdat het niet 1x gebeurt maar steeds vaker

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 20:45

Selka schreef:
Gewoon maar een tip hoor TS, maar misschien moet je dat soort info uit je profiel halen? Als je echt tips etc. zoekt kan ik mij niet voorstellen dat iedere bokker zo reageert.

Daarnaast denk ik niet dat modjes hun mening baseren op 1 post.

Maar als ik jou was zo ik of zulke discussies per pb voeren of minder privé info delen :)

Ik snap het doel van dit topic niet, maar ik ben het niet eens met je tweede alinea, ervaring uit eerste hand.

Muurp

Re: bokt en de modjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 12:26

Omdat persoonlijke problemen niet geschikt zijn om op FZ te bespreken, gaat er een definitief slotje op dit topic. Mocht er een persoonlijk geschil zijn, dan mag TS contact opnemen met de desbetreffende moderator, of met een hoofdmoderator.