Kan geen filmpjes openen!Ook niet met Media Player

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Kan geen filmpjes openen!Ook niet met Media Player

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-03 20:38

Ik heb gewoon MediaPlayer maar ik kan geen 1 filmpje bekijken!

als ik ze open dan krijg ik soms een klein vakje van media-Player en soms die grote, waarin je links zo'n grijs gedeelte hebt waarin 'Now playing' en Media Guide' enz enz staan

bij de 1e krijg ik een fout:dat ie het type niet kan lezen, en dat bij alle soorten filmpjes

als ik t grote beeld heb, dan krijg ik die media player achtergrond die je ook bv tijdens het muziek afspelen aan kan laten staan, die gekleurde figuren dus

maar een filmpje, nee die krijg ik niet te zien

waar kan ik een programma downloaden waarmee ik wel filmpjes kan bekijken?

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41660
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 20:39

Download het k-lite codecpack en gebruik dan BSplayer, een alternatief voor mediaplayer die wel fatsoenlijk werkt en die ook bij dat k-lite verhaal zit.

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 20:40

Dat probleem ken ik. Ik wilde dat filmpje van Nova openen, en dat lukte mij ook niet (iets met breedband of juist weer niet). Ik vraag me ook af waar dat aan ligt.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41660
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 20:46

Oh, daar heb je Realplayer voor nodig. www.realone.com dacht ik. Is flink zoeken om de gratis versie te vinden en daarna is het flink opletten met wat er allemaal geinstalleerd wordt en wat het ding allemaal standaard aanzet Boos! Kom er eigenlijk op neer dat je voor custom install moet kiezen en dan zo'n beetje alles uitzetten wat je uit kan zetten Haha!

Dacht dat er ook een versie van Realplayer was (geen officiele) die wat minder aggressief is, kan die zo niet vinden Scheve mond

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-03 20:49

BartVB schreef:
Download het k-lite codecpack en gebruik dan BSplayer, een alternatief voor mediaplayer die wel fatsoenlijk werkt en die ook bij dat k-lite verhaal zit.
oke thanx!
maar waar kan ik die downloaden?

en kan ik mediaplayer eraf gooien zonder dat t rare gevolgen heeft?mn pc zit sinds ik MessengerPlus2 had gedownload echt heel vol(nog maar 170 MB vrij Bloos!) heb dat eraf gegooid maar pc blijft traag en steeds hangen enz

tijd voor een keer defragmenteren denk ik Haha!

nog ff iets, ik heb sinds ik die messnegerplus2 had, ineens een taakbalkje onder mn adresbalk boven in mn scherm

als ik dan naar View ga en dan Toolbars staat er deze aangevinkt, en dat vinkje weghalen heeft geen zin, hij vinkt zichzelf automatisch weer aan, hij heet: hzququlmacr
hij staat in t rijtje met Standard Buttons, Adress Bar en Links

hoe kan ik zorgen dat ie die verwijder?

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41660
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 20:57

messenger? Brr, daarvoor moet je iig niet bij mij zijn Haha!

Die K-lite gaat niet helpen als je dat fragment van Nova wilt bekijken. Voor dat hzququlmacr verhaal:

http://www.lavasoftusa.com/