Leuke topics met spullen die mensen te koop hebben, makkelijk en snel een heel overzicht.
Direct eronder reageren, zien wie er nog meer interesse hebben, en weten of het een eerlijke verkoper is of niet.
En natuurlijk voor de adverteerder spullen verkopen!
De markt vind ik leuk opgezet, maar nog steeds werkt die niet altijd.
Ik heb meegewerkt aan de testen, hier zaten dingen in die ik echt als toevoeging zag, maar helaas zijn die dingen na het testen nooit meer terug gekomen, en dat is heel jammer, want de toevoeging is hiervoor voor mij ook echt weg.
Ook zie ik veel mensen adverteren die verder NIKS op bokt doen, en een groot deel van die mensen zijn nog oplichters ook.
Het voordeel van bokt was (op wat uitzonderingen na) dat je toch viavia wel wist wie het was, had je problemen, dan was dat vaak wel goed op te lossen, maar nu...
Naar mijn idee worden er veel meer mensen op grote schaal via bokt opgelicht.
Voorheen was het zo als je een topic plaatste, en iemand stuurde niks op, dan werd dit direct eronder gezet, en moest die persoon eerst zijn verplichten nakomen, anders kocht niemand meer iets.
Nu is dat veel minder, mede omdat mensen zelf reacties kunnen verwijderen.
Ook heb ik het idee dat er toen nog meer mensen waren die topic's aanmaakte met dingen die ze zochten.
De gezocht advertenties worden op de markt steeds minder, nogal logisch.
Voorheen kreeg je 20 reacties, en nu moet je blij zijn als 2 webshops hun aanbiedingen (incl link) onder je advertentie zetten.
En ja, ik heb zelf ook een webshop, dus doe daar net zo hard aan mee

Voorheen was het zo dat commerciële 1 advertentie per week mochten zetten.
Natuurlijk niet altijd leuk, maar voor de bokkers wel.
1 keer per week een topic vol met aanbiedingen, speciale prijzen voor bokkers, dus lekker goedkoop shoppen zonder 100 webshops af te hoeven of weet ik hoeveel advertenties.
Voor mij is een leuke aanbieding (20 verschillende rijbroeken met leuke korting, of 15 verschillende dekens voor de helft van de prijs, enz) niet meer interessant.
Ik moet blij zijn als 10 mensen mijn advertentie bekijken, ik daar 1 reactie op krijg, en een bezoeker op de webshop krijg.
Voorheen verkocht ik met zn topic +/- 30 artikelen per week, en nu...
Niks, want niemand kijk daar omdat het veel zoeken is, en niet meer zo leuk om alles door te struinen.
Ik weet zeker dat ik niet de enige ben die er zo over denkt, en ik hoop dat Bart (en de rest) een heel goed willen nadenken waarom de markt moet blijven, want naar mijn mening werkt die niet zoals het zou moeten.
En een hele goede reden hebben waarom deze moet blijven en we niet weer gewoon lekker gezellig met de topic's (waarin gereageerd kan worden

Want ik mis Eenmaal, Andermaal echt, en dan niet alleen de verkopen, maar de leuke dingen die aangeboden werden, en het gezellige contact!