Waar plaatsen: Bedrijf te koop

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

NkPrecious

Waar plaatsen: Bedrijf te koop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-14 17:26

Hallo,

Ik heb een vraag. Met het verdwijnen van het 'commercieel' forum, weet ik niet waar ik dit moet plaatsen. Ik wil namelijk mijn bedrijf verkopen (detailhandel zadels & pads), maar ik weet niet waar ik dit nu neer zal zetten. In de markt is niet handig want dan komt het enkel naar voren als iemand er gericht op zoekt, en dat is nou niet de bedoeling.

Hebben jullie een suggestie voor een goed forum hier op bokt waar ik dit kan plaatsen?

Groetjes, Leonie

Iris82

Re: Waar plaatsen: Bedrijf te koop

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 17:27

Op Bokt zul je het helaas niet mogen plaatsen.
Wel zou je een advertentie kunnen maken en deze in je onderschrift kunnen zetten. Zo bereikt het hopelijk ook meer mensen.

NkPrecious

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-14 19:37

Jammer, ik kan me herinneren dat Commercieel juist zo'n leuk topic was, omdat je er echt vanalles vond. Zo heb ik destijds ook overwogen een frontriem winkeltje over te nemen :-) Thnx voor je reactie!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 19:38

Iris82 schreef:
Op Bokt zul je het helaas niet mogen plaatsen.
Wel zou je een advertentie kunnen maken en deze in je onderschrift kunnen zetten. Zo bereikt het hopelijk ook meer mensen.

Maar als je als webshop dan allemaal advertenties plaatst met je producten gaan we ook klagen met z'n allen :+

D'r zou best wel weer een commercieel subforum mogen komen imo :')

NkPrecious

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-14 22:06

Ja wat mij betreft ook..... Dit betreft geen webshop overigens, het is een serieus bedrijf wat zowel handgemaakte zadels als pads importeert en verkoopt. Ik stem voor een nieuw Commercieel forum, dan ben ik ook weer wat meer op bokt want dat deel vond ik het leukst :-)

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 13:29

Ik stem met jullie mee :D
Via de markt schiet het echt niet op.
Leuke aanbiedingen maken heeft ook geen zin mee, kijken misschien 10 mensen naar, en met een beetje geluk koopt 1 persoon iets.

Maar zal me er verder niet mee bemoeien, tis beetje off-topic.

NkPrecious

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-14 14:46

Misschien moeten we een topic openenen om stemmen te verzamelen voor een nieuw Commmercieel forum :D

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 14:47

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 14:51

Dan zou ik eerst maar eens gaan filteren wat commercieel is.
Voorheen op het oude EA wilde niemand commercieel zijn en werd daar enorm tegen geprotesteerd. Nu zou iedereen opeens wel commercieel willen zijn om een plekje te krijgen op het forum in plaats van op de markt.

Ben je commercieel als je dingen maakt en verkoopt? Als hobby? Of wanneer je een KVK nummer hebt? Een webshop? Als je meer dan 3 paarden per jaar verkoopt? Mag er ook stalling aangeboden worden op je nieuwe forum? Tekeningen? Foto-reportages? Wordt het niet een enorm zooitje en zullen er om het overzichtelijk te houden niet al snel meer categorieën en subforums moeten komen?

NkPrecious

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-14 08:38

Ik vond de oude commercieel regels behoorlijk goed werken. Commercieel is wanneer je er geld mee verdient. En als je meer dan 3 paarden per jaar verkoopt verdien je er imo ook geld mee. Producten & diensten, cursussen en bedrijfsmatig paarden verkopen dat zou de hoofd lijn moeten zijn. Het oude commercieel stond ook vanalles in, maar je kwam er tenminste ook dingen tegen die je normaal niet zou zien, en juist dat vond ik zo leuk :-) Niet alleen om in te plaatsen, maar ook juist om te lezen!

NkPrecious

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-14 08:46