Banner met geluid-Lego the movie reclame-

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Annemiek80

Banner met geluid-Lego the movie reclame-

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-14 15:11

Ik zat een andere tab te bekijken, was dus niet eens op de bokt(home)page toen deze opeens begon af te spelen

Het is een youtube (achtig?) filmpje, met reclame voor Lego film (oid), een link kan ik ervan niet plaatsen want zodra ik erop klikte pauzeerde het filmpje maar wordt je niet zoals gewoonlijk doorgeleid naar de homepage van de adverteerder

was trouwens de eerste keer dat ik het geluid erbij hoorde terwijl ik de reclame al wel vaker heb gezien, echter klikte ik daarna waarschijnlijk door naar het forum en nu zat ik (toevallig) op een ander tabblad terwijl de homepage van bokt openstond

BartVB
Eigenaar

Re: Banner met geluid-Lego the movie reclame-

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 22:11

Even terug heb ik een reclame van Lego geblokkeerd. Heb net zitten zoeken maar ik kan op dit moment geen Lego banners vinden? Kan zijn dat die campagne inmiddels is afgelopen, wil je het laten weten als je de banner nog eens tegen komt?

Annemiek80

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-14 22:39

kan het te maken hebben met de technische problemen van gisteren?
Gisteren zag ik namelijk ook een andere reclame die eerder geluid gaf, en ik ook gemeld had, alleen maakte hij dit keer geen geluid, toen wel, maar herkende het 'mannetje' lol
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=25&t=1762095

Die reclame had ik nadat je hem had geblokkeerd niet meer gezien en nu was hij er gisteren opeens weer (zonder geluid dus)

Campagne voor deze reclame lijkt me vreemd als hij is afgelopen aangezien de film volgende week volgens mij in premiere gaat voor zover ik met snel checken via google kon vinden (maar kan me wel herinneren dat er eerder ook reclames voor zijn geweest nov/dec?).
Campagne afgelopen zou wel verklaren waarom ik met klikken op de add nergens naar toe gelinkt werd.

Annemiek80

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-14 11:55

Annemiek80 schreef:
kan het te maken hebben met de technische problemen van gisteren?
Gisteren zag ik namelijk ook een andere reclame die eerder geluid gaf, en ik ook gemeld had, alleen maakte hij dit keer geen geluid, toen wel, maar herkende het 'mannetje' lol
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=25&t=1762095
Die reclame had ik nadat je hem had geblokkeerd niet meer gezien en nu was hij er gisteren opeens weer (zonder geluid dus)

Deze bedoel ik, die komt af en toe weer langs bij mij al houdt hij nu wel zijn waffel
http://nl.tm.org/?gclid=CNr1lvGkwbwCFQj4wgodJyUAHA

BartVB
Eigenaar

Re: Banner met geluid-Lego the movie reclame-

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 13:04

De problemen van vrijdagochtend zouden niets te maken moeten hebben met de banners die wel/niet verschijnen op Bokt.

Maar zou inderdaad kunnen dat je bepaalde producten weer voorbij ziet komen die ik eerder heb geblokkeerd. Als het product an sich niet het probleem is maar vooral de banner (geluid, veel knipperen, etc) dan blokkeer ik over het algemeen alleen de specifieke banner. Als dat bedrijf daarna komt met een nieuwe banner dan kan die weer gewoon op de site verschijnen.

Maar fijn om te horen dat de problemen met geluid zijn opgelost :j