Er is al een topic geopend door Bart zelf, met ook gelijk de oorzaak van de hele heibel. Daarom zijn die 2 op slot.
Even verder kijken dan je neus lang is
Blue_Eyes
Geplaatst: 07-02-14 13:26
Omdat het niet nodig is. Fijn dat Bart het doet en ik ben er heel blij mee, maar het is wel 'gewoon' zijn werk. (En als ze dat soort topics open zouden laten staan, komen er meer en meer en meer. Aan het eind van de dag staan er dan 15 of 20 topics met 'Bart, bedankt!') Er staat al een topic van Bart zelf (dienstmededeling) waarin je je dank kunt betuigen
_Femkeeex
Geplaatst door de TopicStarter: 07-02-14 13:28
Ik wist alleen niet dat het topic op slot kon, zonder dat er een mod, een ''eindreactie'' plaatste. Daar was ik voor al benieuwd naar Maar dus, sorry, zal volgende kerer het hele topic doorlezen, zodat zulke misverstanden er niet meer kunnen komen
Een topic kan zonder eindreactie gesloten worden. Het wordt normaal niet gedaan, omdat het, zoals je merkt, voor gebruikers heel onduidelijk is waarom er dan een slotje staat. In principe word dus in elk topic dat gesloten wordt gemeld waarom dat gedaan wordt. Ik vermoed dat er vanochtend wat dingen bij elkaar langs gegaan zijn.
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 07-02-14 14:26
Er waren 2 topics met dezelfde titel, deze zijn 3 minuten na elkaar op slot gegaan. Bart heeft zelf het topic uit de openingspost op slot gezet, wellicht omdat het topic [FZ] [Dienstmededeling] Bokt.nl enkele uren onbereikbaar geweest geopend werd, wat een dienstmededeling is en over hetzelfde eigenlijk gaat.