heey ik heb een klein bedrijfje op instagram @xpaardenstuffx en we verkopen daar heel goedkoop touwhalsters alleen kan iemand vertellen waar je goedkoop los touw kan halen of verkoopt iemand die zelf het moet zoizo minder dan 0.90 per meter zijn en het het mogen ook rollen van bijv 20 meter ofzo zijn ~♥ alvast bedankt
Ik volg je zoek nog een touwhalster! Voor touw: ik heb werkelijk geen idee snorrie
wat is getemd en sorry dat wist ik niet waar moet ik dit wel plaatsen ?
paardenstuff
Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-14 22:25
paardenstuff schreef:
BrittFelice schreef:
Ik volg je zoek nog een touwhalster! Voor touw: ik heb werkelijk geen idee snorrie
wat is getemd en sorry dat wist ik niet waar moet ik dit wel plaatsen ?
sorry bij verkeerde persoon gezegd en als je en touwhalster wilt kan je dat op instagram zeggen
paardenstuff
Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-14 22:25
Corelli schreef:
Dit staat hier verkeerd, ik heb getemd
sorry dat wist ik niet en wat is getemd ?
Kwal
Geplaatst: 05-02-14 22:25
TeM: Tip Een Mod, een moderator verplaatst het topic dan voor je.
Ik zie dat je vandaag pas lid bent geworden, kijk eens rond op Bokt en dan zul je veel meer fora en subfora vinden
paardenstuff
Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-14 22:26
x_Kaat_x schreef:
ik volg, ben namelijk ook wel opzoek
leuk !! reageer maar op insta voor touwhalster
paardenstuff
Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-14 22:26
xDonja schreef:
TeM: Tip Een Mod, een moderator verplaatst het topic dan voor je.
Ik zie dat je vandaag pas lid bent geworden, kijk eens rond op Bokt en dan zul je veel meer fora en subfora vinden
wat is fora en subfora
BrittFelice
Geplaatst: 05-02-14 22:27
Als je een bericht plaatst, kan je rechtsonder op een rood uitroepteken klikken, kan je dingen aan de moderators melden. Bv. Als het verkeerd staat of als het een dubbel topic is ofzo. Geen idee waar dit hoort, moet je even kijken in 'over bokt' denk ik
Ja zal morgen een berichtje plaatsen op insta, telefoon is dood op het moment
Zie je allemaal tabbladen met 'Informatief' 'De Kantine' etc staan. Daar kun je ook weer op klikken. Dat zijn allemaal onderdelen van Bokt met een verschillend onderwerp. Kijk maar gewoon eens rond