future

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

anne1603

future

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-14 19:02

ik heb een 3.5 jarige ruin gekocht, echt een leukerd!, toen we hem gingen bezichtingen super lekker gereden.alleen na de verhuizing vond hij spiegels eng en andere paarden in de bak en ging hij er als een gek vandoor, waarschijnlijk door dat hij spanning opbouwde lag het zadel ook niet meer goed , je kon er niet opgaanzitten of hij ging rennen. Toen zijn we terecht gekomen bij Alexander van de Paardenbemiddelaar in lisserbroek, hij is een paar keer bij ons oplactie geweest .En je zag elke keer weer een verbetering hij liep op een gegeven moment weer langs een paard. we hebben toen in goed overleg besloten om hem in training te zetten bij Alexander, zodat ik er staks weer lekker op kan gaan rijden. Hij staat nu 1,5 week in training en het gaat stapje voor stapje steeds beter. wij zijn heel tevreden hoe Alexander dit aanpakt hij legt duidelijk uit wat hij doet en waarom hij het zo doet . wij zijn er van overtuigd dat het allemaal goed komt met de hulp van de paardenbemiddelaar . :)

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 22:28

Beste TS, dit topic hoort hier niet thuis. Ik zie dat je 'm eerder al geplaatst hebt op FZ ([FZ] future) waar hij ook gesloten is.

Ook hier plaats ik dus een slotje. :)