Wellicht een stomme vraag, maar ik vraag het me toch af.
Stel, je TEM't op een moderator. Kan gebeuren lijkt mij, moderators zijn ook niet heilig en als je het niet eens bent met het bericht (en dan bedoel ik niet maar ik vind Moderator Piet stom maar gewoon inhoudelijk niet eens zijn met de gemaakte keuze betreft het topic) en je temt dit bericht.
Is het dan toegestaan dat deze moderator zelf de TEM behandeld? K bedoel, het gaat over jezelf, in hoeverre mag je zelf dan de TEM behandelen?
Als er geen andere moderators zijn snap ik dat de mod de TEM wel zelf moet behandelen, maar hoe zit dat dan in geval van meerdere moderators op 1 subforum? Is het dan noodzaak om de TEM zo snel mogelijk te sluiten (en dan dus maar zelf) of kan er dan niet beter gewacht worden zodat een andere moderator hier objectief naar kan kijken?
Dit topic is niet bedoeld om discussie uit te lokken maar ben er wel erg benieuwd naar.
Anoniem
Geplaatst: 26-01-14 16:23
Volgens mij mogen mods al niet modereren in topics waar ze zelf (als deelnemer aan de discussie) gepost hebben, dus hun eigen berichten zullen al helemaal door iemand anders beoordeeld worden.
Muurp
Geplaatst: 26-01-14 17:38
Als een moderator zelf heeft gereageerd in het topic, dan mag de desbetreffende moderator niet meer modereren in het topic, en zal een andere moderator dit moeten overnemen.
Wat betreft het niet eens zijn met (bv. de inhoud van) het bericht van een moderator, dan kun je hiervoor naar een hoofdmoderator stappen. Wij als collega-moderators mogen hier niks mee doen omdat het gaat om het functioneren van een collega. We zullen je dan ook doorsturen naar een hoofdmoderator als iemand een dergelijke TeM plaatst op een bericht van een collega-moderator
Edit; Een aanvulling op mijn post: http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Help#Heb_j ... derator.3F Hier kun je lezen dat je het eerst met de moderator zelf kunt bespreken, mocht dit niet lukken is het goed om met een (hoofd)moderator contact op te nemen. Mocht je met een normale moderator contact opnemen, is de kans groot dat deze je doorstuurt naar de hoofdmoderators om de bovenstaande reden.