Even hoi zeggen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xPabloBokt
Fotograaf

Even hoi zeggen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-14 18:03

Hoi allemaal :)

Ik zit al een tijdje op bokt maar ik wilde me toch even voorstellen!
Mijn naam is Robin en ik ben 17 jaar oud. Ik rij op het moment op PCK Eersel en doe regelmatig mee aan onderlinge FNRS wedstrijden (toevallig vandaag ook nog de F8 gereden).
Ik rij nu zo'n 6,5 jaar paard :)
Ook ben ik een hobbyfotografe met mijn Nikon D3100 en hoop ik als het weer weer wat beter wordt een hoop modellen voor mijn lens te halen om op de oefenen. Ik fotografeer het liefste paarden.

Meestal ben ik helaas een stille meelezer omdat ik nog niet genoeg nuttige posts heb geplaatst -O-

Maaaar dat komt vanzelf wel goed ^^

groetjes,

Robin

fenijro_tani

Re: Even hoi zeggen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 18:07

Leuke hobby!
Welkom :)
(Ik heb zelf ook nog niet genoeg gepost :( grr ;) )

spotterick

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 18:08

hoi Robin,

ik ben zelf ook maar een stille meelezer meestal hihi, is toch ook niks mis mee:P
PCK eersel ligt bij mij in de beurt, best een mooie manage heb daar stage mogen lopen.
fotograferen is een leuke hobby, doe het soms ook zelf alleen heb niet z'n goede camera
groetjes Monique

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-14 22:22

Nee haha is ook helemaal niks mis mee, maar soms is het leuk om te kunnen reageren :')

LuckyLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 17:53

Hallo Robin!

Hihi volgens mij zit je inderdaad al een goed tijdje op bokt.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-14 18:38

Ja haha, maar gebruik het eigenlijk pas echt sinds vorig jaar ergens. Eerst las ik hier ook stil mee, toen kwam ik erachter dat ik hier ook wel eens een bijrijdpaard zou kunnen vinden en toen heb ik me geregistreerd om er eentje te zoeken. Even later ook een merrie gevonden maar dat heeft helaas maar een paar maanden mogen duren, maar ik zoek lekker verder :) en ondertussen struin ik graag het hele ITP forum af ;)

spotterick

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 18:48

Ik hoop dat je binnenkort dan een leuk paardje weer vind.
ik ben ook al een tijdje aan het kijken naar een bijrijd maatje, nog niemand gevonden xd.
Vooral nu ik tijdelijk niks kan ivm 6 gebroken ruggenwervels.
hihi ik lees ook de itp forums af, elke keer weer denk ik van ik wil ook een keer z'n forum maken.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-14 19:03

Nee, en ik kan ook eigenlijk alleen in het weekend. Mijn school is ziek veranderlijk met haar roosters (lees, driewekelijks iets anders en meestal is de eerste versie dan niet goed dus om de twee weken een nieuwe) dus ik heb geen doordeweek meer over als het om vrije tijd gaat. Mijn rooster verandert zo vaak dat ik geen stabiel geplande activiteiten kan ondernemen, waardoor ik voor een bijrijdmaatje alleen het weekend overhou.. en tsja.. die zijn er helaas niet zo veel. Hier in de buurt ook niet trouwens, hoewel er in Eersel en omgeving toch zat paarden staan. Misschien zoek ik gewoon verkeerd.. :')

spotterick

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 19:17

Ja daar staan veel paarden xd, ik kom zelf uit netersel. Hier ook veel paarden om je heen hihi