Is dat ook te zien voor de nieuwkomers? Hoeveel ze dan nog moeten plaatsen? Nee toch?
Valuna
Geplaatst: 15-01-14 15:52
als je bij een topic niet kunt reageren ( eerst wel klikken dat je wilt antwoorden )staan er twee links als je op de eerste klikt staat er hoeveel je nog moet. is in het eerste stuk bij informatief daar moet je 25 post hebben geplaatst
Yonker
Geplaatst: 15-01-14 16:57
Ladybird schreef:
Is dat ook te zien voor de nieuwkomers? Hoeveel ze dan nog moeten plaatsen? Nee toch?
Ja is wel te zien, en probeer wel meer te plaatsen dan alleen mooi, goed, leuk of hoi hahaa wil ook zo graag mezelf en mijn pony voorstellen haha maar gaat goed komen!
Yonker Als ik me voorstel bedoel je? Sorry snap niet echt wat jij bedoelt... (ben niet eens blond hahaha)
En wat dit betreft ben ik echt een leek hoor!~ ik werk elke dag met een computer maar dit soort sites pfff ben al blij dat ik fb aan kan haha En ik wil het graag goed doen, zonder dat ik scheef wordt aangekeken of dat er dingen van mij verwijderd worden...
Als jij posts plaats met 'goed' 'mooi' 'lief' heeft dat geen enkele toegevoegde waarde voor een informatief topic. Dit soort posts worden ook wel oneliners genoemd en zullen door de moderators verwijderd worden.
Als je aan je 25 nuttige berichten wil komen moet je op topics reageren bij informatie. Je posts moeten wel nuttig zijn en geen oneliners.
Een nieuw topic plaatsen kan, als het dan niet voldoet aan de eisen wordt het verwijderd of gesloten. Bij een gesloten topic kan je ivm de moderators je topic aan passen. Is het verwijderd dan kan je geen aanpassingen etc meer doen. Topics op bokt worden sowieso nooit compleet verwijderd maar naar de mesthoop verplaatst. Alleen de moderators kunnen deze topics dan nog inzien.