hallo bokkerds. sinds kort zijn de links van mijn album anders en kan hierdoor dat alleen nog maar in links plaatsen terwijl ik het normaal een zichtbare kan plaatsen kan iemand mij uitleggen wat ik precies weg moet halen om weer een zichtbare foto te krijgen?
Een album-link kun je nooit tussen img-tags zetten, je moet de foto-link pakken. Link die je plaatst is de link naar je album.
EvelijnS
Geplaatst: 14-01-14 22:48
Welke link heb je? De link in de openingspost werkt hier namelijk niet voor, dat is een link naar het album waar de foto in staat. Ik weet niet welke browser je gebruikt, maar in Google Chrome kun je op de foto in het album klikken met je rechter muisknop en kiezen voor 'copy image URL'(ik weet zo niet wat er in de Nederlandse versie staat, maar dat kun je vast wel afleiden). Mozilla Firefox werkt op diezelfde manier. In internet Explorer klik je met je rechter muisknop op de foto, dan ga je naar 'eigenschappen' en dan kun je daar de URL vandaan halen. De link zet je dan tussen de [img]-tags.
Grote foto's kun je alleen deeplinken als je bij mijnalbum een Gold account hebt. Maar voor bokt zijn die (als je de foto's op originele resolutie hebt geupload) sowieso vaak te groot. Als je de url van de "gewone" foto (http://www.mijnalbum.nl/foto-NSNF6JPT.jpg) tussen [img] tags zet, dan moet ie het doen.
Ik krijg een foutmelding dat de link niet goed is en plaats de link in mijn op
Eirikur
Geplaatst: 15-01-14 20:38
Oké, nog 1 keertje dan:
- De link in je OP is een ALBUM link, geen FOTO link. Die gaat het dus idd niet doen. - Grote foto's kun je NIET deeplinken, tenzij (...) (zie mijn vorige post) - De 'gewone' link werkt prima, het lukt Bellatrix en mij immers ook om de foto te laten weergeven tussen [img] tags. Het probleem zit dus bij jou en niet bij de link.
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 15-01-14 20:41
Wat Eirikur zegt klopt en is hier ook meerdere keren gezegd. Een link naar je complete album kun je niet tussen img-tags zetten. Ga op de foto staan, klik dan op de rechtermuisknop, eigenschappen of properties, en dan de url die je in het grijze vak te zien krijgt kopieren tussen img-tags.