Stipje bij onderwerpen waar ik niet op gereageerd heb?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

picobello

Stipje bij onderwerpen waar ik niet op gereageerd heb?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-14 23:20

Laatst stond er tussen mijn eigen berichten een topic waarin ik niet gereageerd heb. Dacht dat het een bug of foutje was. Maar vandaag staat er weer een topic met een stipje waarin ik niet gereageerd heb, ik heb het hele topic geeneens gelezen. Hebben meer mensen hier last van??

Tanja_14

Re: Stipje bij onderwerpen waar ik niet op gereageerd heb?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 23:22

Heb ik ook heel vaak dacht dat t aan mij lag... Maar ben dus niet de enigste

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 23:31

Heb je hem dan niet per ongeluk aangestipt?

Naast het rijtje Abonneer- Bookmark - Print - E-mail vriend staat een wit rondje. Als je dit aanstipt komt het topic ook bij je eigen berichten terecht zonder te reageren.

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 23:46

Ik heb het ook regelmatig.. en vaak ben ik niet eens in dat topic geweest.

ik kom ook zelden op fora's zelf ik vind de meeste topics via Favorieten of actieve onderwerpen. dus kan ook lastig per ongelijk iets aanklikken zegmaar.

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 23:52

Bij actieve onderwerpen werkt het ook zo, als je daar het rondje vóór de titel aanklikt heb je hem ook toegevoegd. En het is maar een klein stukje van de titel naar het rondje, dus een foute klik is zo gebeurd.

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 23:54

nou ik om bijna nooit bij dat stipje in de buurt hoor.. voor de rest heb je toch eerst stipje en dan de fora waar het op staat en dan pas de titel zelf..

Dus nee, daar geloof ik ook niet in..

picobello

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-14 01:18

Nee ik heb niet per ongeluk op het stipje gedrukt. Ik zie onderwerpen in mijn eigen berichten lijst die ik nog nooit gezien of geopend heb....

Edit: ik merk nu dat je ook een stipje kan zetten zonder het topic uberhaupt te openen... :o? Dus als je naar een forum gaat en je drukt op het icoontje voor een topic kun je kennelijk ook een stipje zetten. Nooit geweten
Ik zit op een ipad dus ik kan me voorstellen dat ik op die manier ergens per ongeluk op gedrukt heb...

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 01:32

Ik heb er ook last van, hij wilt ook niet altijd ontstippen.

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 10:06

picobello schreef:
Nee ik heb niet per ongeluk op het stipje gedrukt. Ik zie onderwerpen in mijn eigen berichten lijst die ik nog nooit gezien of geopend heb....

Edit: ik merk nu dat je ook een stipje kan zetten zonder het topic uberhaupt te openen... :o? Dus als je naar een forum gaat en je drukt op het icoontje voor een topic kun je kennelijk ook een stipje zetten. Nooit geweten
Ik zit op een ipad dus ik kan me voorstellen dat ik op die manier ergens per ongeluk op gedrukt heb...

Precies, dus ik denk dat dat het 'probeem' is. Ik moet zeggen dat ik het persoonlijk een superhandige functie vind. Ik heb regelmatig dat ik iets wel wil volgen, maar niet hoef te reageren en dan is zo'n stipje erg handig :j

Hiermee zijn zogenaamde 'stipjesreacties' als "ik lees mee" of "interessant!" dus ook niet meer nodig! :)*

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 10:07

KimD schreef:
Ik heb er ook last van, hij wilt ook niet altijd ontstippen.

Dat klopt ook, Het Databeest is niet echt bedacht om ook weer te ontstippen, dus dat gaat niet altijd gelijk goed. Soms even achter elkaar een paar keer proberen of er even een tijdje tussen laten kan helpen.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 09:12

Ik had dit van de week ook. Een topic erbij waar ik zeker niet in geweest ben, uit de HK. En ik ben al lang niet meer in het HK overzicht geweest dus ik kan daar ook niet per ongeluk een stipje hebben aangeklikt.