Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lageveld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-14 15:13

Ik zie dat, zonder dat ik dit zelf heb verwijderd, plotseling mijn avatar is verdwenen die er al meer dan 12 jaar op staat. Alhoewel plotseling, ik merk het nu pas.
Misschien dat het wel ergens gestaan heeft, maar kan dat in elk geval niet vinden. Weet iemand of hier een speciale reden voor is?

xSCWx

Re: Avatar verdwenen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 15:15

Heb je hem via een link als avatar gedaan? Dan kan het zijn dat de website het plaatje heeft verwijderd.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 15:16

Misschien is die verwijderd van de host site? Als ik de link van de ava kopieer en plak in een nieuw venster krijg ik ook een foutmelding...

lageveld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-14 15:32

Nou, was het net even aan het controleren, maar is het niet zo dat de avatars gewoon op de bokt-server opgeslagen zijn?
Staat trouwens gewoon ergens opgeslagen ook op mijn eigen website, dus daar kan het niet aan liggen.
Jammer genoeg kan ik ook niet meer zien vanaf welke link de avatar kwam omdat hij dus nu verdwenen is.
Voor de goede orde: ik kan hem dus makkelijk herplaatsen, maar vroeg me dus af of er een speciale "bokt"reden was waarom dit gebeurd is.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 15:33

lageveld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-14 15:43

He bedankt Bellatrix! Waar heb je die vandaan? Zag het via mijn eigen profiel namelijk niet meer staan.
Zie nu ook de mogelijke fout-oorzaak. Dat "mint" etc. ertussen wordt al jaaaaren niet meer gebruikt door de host en zou dus best kunnen dat het vanaf enig moment ook niet meer ondersteund wordt.

lageveld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-14 15:51

Ah, heb het al gevonden :) via het HTML element dus. Had ik zelf kunnen bedenken haha.
Evengoed bedankt.

lageveld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-14 15:54

En ik kan trouwens de link van jouw avatar zonder problemen in een nieuw venster openen.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 17:41

Ja, die van mij wel. :D En die van jou nu ook maar omdat er een fout in zat kon het eerst niet.
En ik heb gewoon met mijn rechtermuisknop op je ava geklikt en toen bij eigenschappen de link gekopieerd.