Office Bokt

Moderators: Murthul, Polly, Hanmar, Warboel, Shanna, Dani

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Iris82

Office Bokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-12-13 10:33

Wordt o.bokt.nl net als m.bokt.nl ook uitgefaseerd? Of komt er een vervanger?

Poking Stick: stick, about 30cm long, that can be concealed up a sleeve, and can be used to 'poke' people or a kerstman who argue with you/irritate you/deserve poking/don't deserve poking but you poke anyway/anyone in the hope of enraging them/making them move/injuring them/anything.

Figaro schreef:
_O- Ik voel een geitenwollensok aankomen.. Misschien zit ie wel in mijn doos :')

Shadow0

Re: Office Bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 10:40

Omdat er voor office.bokt nog geen goede vervanger is zal dat nog even duren. De wens is wel om dat op termijn te vervangen door gewoon een ander stylesheet op de normale bokt5, zodat je ook daar alle veranderingen meteen beschikbaar hebt, maar dat is nog niet ingepland. (En wie weet kunnen we het dan ook weer een likje verf geven en bv wat meer laten lijken op modernere Office, of Google docs ofzo, maar dat is echt toekomstmuziek.)

Voorlopig is het er dus, en het wordt pas uitgefaseerd als er een alternatief is.

Iris82

Re: Office Bokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-12-13 10:42

Ah, dank voor het snelle antwoord.
Fijn om te horen. *WOGt weer even verder*

Poking Stick: stick, about 30cm long, that can be concealed up a sleeve, and can be used to 'poke' people or a kerstman who argue with you/irritate you/deserve poking/don't deserve poking but you poke anyway/anyone in the hope of enraging them/making them move/injuring them/anything.

Figaro schreef:
_O- Ik voel een geitenwollensok aankomen.. Misschien zit ie wel in mijn doos :')

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie