Moderators: xingridx, Ladybird, NadjaNadja, Polly, Essie73, Firelight, Mjetterd, ynskek, Muiz
Maartje1990 schreef:Ook vraag ik me af in hoeverre dat uitgelicht temsysteem wel 'doet wattie moet doen'. En dat het niet een beetje vriendjespolitiek (bijv. in de HK topics gevraagd wordt om te temmen) is en dat er meer getemd wordt op die dus wat bekendere bokkers.
AnnemiekvM schreef:Ik denk dat het juist leuk is dat er mensen in uitgelicht komen die anders niet zo veel reacties krijgen.
Er staan niet echt opvallende Bokkers in, dus ik denk niet dat het vriendjespolitiek is. Maar gewoon een leuke keuze van degene die dit regelt.
AnnemiekvM schreef:unihorses schreef:zonder uitgelicht krijg ik meestal 2 reacties ofzo als er geen voltige in de titel staat wordt het niet eens bekeken
Dat is dan wel jammer. Zeker als je de moeite neemt om een mooi topic te maken.
AnnemiekvM schreef:Ik denk dat het juist leuk is dat er mensen in uitgelicht komen die anders niet zo veel reacties krijgen.
Er staan niet echt opvallende Bokkers in, dus ik denk niet dat het vriendjespolitiek is. Maar gewoon een leuke keuze van degene die dit regelt.
xAnthea schreef:AnnemiekvM schreef:Ik denk dat het juist leuk is dat er mensen in uitgelicht komen die anders niet zo veel reacties krijgen.
Geen opvallende Bokkers? Nyckle, Nicole, Eva Roemaat, Jesse Drent enz staan er toch wel vaak in en dat zijn opvallende/bekende Bokkers in mijn ogen . En dat mag van mij hoor, want ik vind het altijd super om die foto's te bekijken. Ik denk dan ook dat andere Bokkers al sneller zouden temmen voor uitgelicht, omdat ze wel bekend zijn op Bokt.
Als ik niet in uitgelicht sta, dan krijgen mijn topics ook maar max 3 reacties hoor. Of ja, 5, waarvan 2 van mij
Maartje1990 schreef:Ik weet zeker dat er sprake is van vriendjespolitiek. In topics waar ik zelf in zit wordt er gevraagd om te temmen, doe ik zelf niet, behalve als ik de foto's zo bijzonder vind dat ik er op zou moeten temmen.
Figaro schreef:Ik voel een geitenwollensok aankomen.. Misschien zit ie wel in mijn doos
Gebruikers op dit forum: BrandWatchBot en 2 bezoekers