Kan niet op subforum zoeken?

Moderators: Berdien, Hanmar, Murthul, Warboel, Amaryllis, Dani, Leo, Muurp

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

LadyMadonna

Kan niet op subforum zoeken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-12-13 20:17

Als ik via de zoekfunctie een sub forum wil selecteren springt ie steeds terug naar 0 onderdelen ?
Op m.bokt

LadyMadonna

Re: Kan niet op subforum zoeken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-12-13 16:58

Euh... Hallo?

Once in a while you will come to know, the reasons why you ride so low, the truth is hard it will cut you like a knife.... The outsider for life... -Danny Vera-

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 20:40

Ik kan het niet meteen voor elkaar krijgen: wat vul je precies waar in? Ga je via geavanceerd zoeken?
Overigens wordt m.bokt niet meer actief onderhouden, dus als het een wat diepliggender probleem is wordt het mogelijk niet meer opgelost. Maar misschien is het iets simpels dat wel kan worden meegenomen.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-12-13 20:42

Vind t geen probleem om naar de andere versie over te schakelen, maar kan ff ziet vinden hoe ;)

Verder idd via geavanceerd, dan selecteer ik een onderdeel, dab klik ik op "gereed" in het vak van mijn toetsenbord zeg maar zodat dat weg gaat, en dan springt ie weer op 0 onderdelen

Once in a while you will come to know, the reasons why you ride so low, the truth is hard it will cut you like a knife.... The outsider for life... -Danny Vera-

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 21:47

Het gebeurt hier op mijn mobiel niet, ik denk dus dat het toch iets ingewikkelds in de combinatie telefoon / m.bokt is. Je hebt als je op gereed klikt al wel een woord ingetypt en het is niet een woord dat genegeerd wordt (woorden van 2 letters soms, en 'word' onder andere)?

Omzetten van de instelling kun je hier doen: ucp.php?i=162
En dan natuurlijk http://www.bokt.nl in plaats van m.bokt.nl

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie