Hoe lang "slotje voor overleg"

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
pmarena

Berichten: 48176
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 09:06

naomi_g1998 schreef:
Helemaal top! Ik was al aan het twijfelen of mijn idee echt in de groep was gegooid. :=


Ik dacht dat Deetjeeuh degene was die met het voorpagina-idee kwam :P

Maar prima toch zo dat het er nu op staat, en leuk als het nog ergens anders als sticky geplaatst wordt.

Een beetje overdreven betuttelend vind ik het wel, dan kun je overal wel voor de hand liggende waarschuwingen neer gaan zetten. Maargoed :)

fourseasons

Berichten: 4788
Geregistreerd: 07-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 10:51

[VP] Seksuele intimidatie door eigenaars Dat deze is gesloten vind ik dan weer een beetje raar. Die waarschuwing zie je over een paar dagen al niet meer én er staan geen verhalen in van wat bokkers hebben meegemaakt. Wat ik in bovenstaand topic heb gelezen heeft me meer de ogen doen openen dan het nieuwe topic. Bovendien staat er bij dat er niet gespeculeerd mag worden, maar goed.

Muurp
Fotograaf

Berichten: 15113
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: Op de Veluwe

Re: Hoe lang "slotje voor overleg"

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 10:54

We zijn aan het kijken wat het meest handig is. Voor nu is het slotje niet zo erg, er kan worden gereageerd in het VN topic. Mocht er besloten worden dat het topic op VP een dusdanige meerwaarde heeft dat er ook moet kunnen worden gereageerd in het desbetreffende topic, dan zullen we deze weer openen.

Anoniem

Re: Hoe lang "slotje voor overleg"

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 13:21

Zou het geen optie zijn om in het topic zelf een paar verhalen te zetten die mensen hebben meegemaakt? Uiteraard zonder namen, plaatsen, datums etc. Maar door zulke verhalen zullen er meer ogen worden geopend dan door dit topic.. Tenminste, dat is mijn ervaring. ;)